The forums are currently locked and only available for read only access
_Danneman_
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 402
Member Since:
September 15, 2003
September 15, 2003
Offline
Det är nämligen så att när jag klickat mig till det femte och sista steget i returbegäran på datorbutikens kundtjänst, så kan jag bara knappa in ordernr och kundnr.
Det går alltså inte att knappa in ArtikelID för just den varan av alla de jag beställde i samma order som jag vill returnera.
Det kan väl inte betyda att man bara kan ångra en HEL order, och måste skicka tillbaka hela rasket om man inte vill ha en av varorna!?
Eftersom detta är sista steget innan bekräftelse, så vill jag inte gå vidare. När (/om) specifierar jag vilken vara jag vill returnera ur ordern?
Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 295
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630
Posts: 1300967
Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL
© Simple:Press —