August 2, 2003
Jag har precis börjat högskolan och fått en bärbar därifrån. Men har nu redan efter en dag märkt att både släpa runt en ryggsäck för böckerna och en portföljväska för datorn inte kommer gå i längden.
Och självklart får inte böckerna plats i datorväskan och datorn får inte plats i ryggsäcken.
Så det blir till att köpa en ny. En ryggsäck blir nog bäst. Datorn som ska på plats är denna Network Cobolt 8030C , som har måtten: 375 x 329 x 37mm (B x D x H).
Den ska även vara rymlig så att åtminstone 3-4 st normalstora läroböcker ska få plats.
Jag har kollat runt lite och den här, Dicota BacPac Mission Ocean Bl Notebook case verkar vara rätt så trevlig.
Men jag har ingen aning vad som är bra och dåligt så ris och ros på den väskan och tips på andra ryggsäckar skulle vara bra.
November 5, 2002
Jag köpte förra veckan en ryggsäck på Stadium som jag tycker är väldigt trevlig. Har iof inte en bärbar maskin att bära runt på, men det fanns som den på länken ett fack närmast ryggen som verkade vara just för en bärbar.
Kan ta några bilder...
Finns ganska många småfack för pennor, sudd o liknande. Även en fin ficka för cd-spelare 🙂
Rekommenderar!
Modellen är en Everest och den är på 30liter. Kostar 500kr.
Finns även en modell mindre på 25liter som var hundralappen billigare.
2 Guest(s)