February 17, 2004
Sitter här på jobbet där vi har haft städdag. Vi har ca 6-7 st oanvända datorer som vi ska slänga. Det vi vet är att det handlar om P3:or. Vet dock ej hur snabb cpu eller lagringsutrymme det finns. Tror inte jag kan kolla upp det heller för vi får inte lägga tid på det under arbetstid.
Vill bara göra en intressekoll på hur många som är intresserade av köp.
*Har även 2-3 st Dellskärmar, 17 tum Ej plattskärm
*3 st Sony Dvd-brännare. Ska testas om den fungerar korrekt.
*6 st batteriladdare, 10A, 12V (utan starthjälp). Liten och smidig laddare som laddar batteriet vid belasting eller dålig spänning. För mer info PM:a.
* 6 st UPS (strömförsörjning). Laddas upp och ger ström. För mer info PM:a
OBS Notera endast intressekoll, besked om försäljning godkänd. Tråd kommer skapas i Köp & Sälj när jag har all information om delarna.
/Dani
February 17, 2004
Lodisen wrote: Beror ju på vilka priser vi pratar om. Det är ju som att spela på ett lotteri. Man vill ju inte köpa en lott för tusen spänn, som man kan vinna 200:- på.
Vi pratar inte om några stora summor. Återkommer med pris när jag vet mer om datorn.
Har ont om tid då vi måste slänga sakerna så snabbt som möjligt.
Jag bor i Göteborgsområdet om ni undrar.
Ska själv ta en dator och köra som server. Det är ju fin fint.
Tråd uppdaterad med nya delar!
/Dani
February 17, 2004
Kul att det finns intresserade.
Json_81 Det bör kunna lösas smidigt då jag bor nära. Kan träffas i Kungälv eller Göteborg.
elmor: Jo kanske om det inte blir för krångligt. Vet inte vad frakten går på men den får du stå för isf.
Kan nämna att det är en hel låda då den är oanvänd. Lådan innehåller manualer, sladdar etc. Om ni bara vill ha chassit exkl allt annat junk får ni säga till. Återkommer ikväll med exakt prestanda på datorn.
/Dani
February 17, 2004
Json_81 wrote: Surte eller Kungälv blir bra.
Återkom med prestanda o pris bara 🙂Vad för hastighet på dvd-brännaren?
Kanske är intresserad av en sådan oxå.
Låter bra.
Ska försöka kolla allt idag om jag hinner. Kan ta bilder på datorn och DVD-brännaren, och skicka med msn eller mail.
Återkommer med mer info ikväll.
/Dani
1 Guest(s)