March 20, 2003
bloodman wrote: asså hur dumma får människor bli, tror någon verkligen på det där ?
har du hört talas om religon??
Om du tycker att köpa vatten för 5000:- är dumt kommer du att vika dig i skratt om du lyssnar på de hjärntvättade fåntrattarna som kommer att knacka på din dörr en dag för att upplysa dig om "en annan väg"
October 27, 2001
Pim_ wrote: [quote=bloodman]asså hur dumma får människor bli, tror någon verkligen på det där ?
har du hört talas om religon??
Om du tycker att köpa vatten för 5000:- är dumt kommer du att vika dig i skratt om du lyssnar på de hjärntvättade fåntrattarna som kommer att knacka på din dörr en dag för att upplysa dig om "en annan väg"
Nu är jag bara tvungen att reagera: Jag stör mig på ordet "fåntratt", det låter som en fyra-åring försöker visa sig viktig. Du skriver det om och om igen, detta är inte förskolan. Om jag nu reagerar lite väl häftigt är det p.g.a. att jag är trött och att det har byggts upp ett berg med massa "häftiga" ord som du använt. Man får ju hemska flashbacks av förskolan. Nej, jag var inte mobbad, mer säger jag inte. 😛
Så, nu vet du och ni andra var jag står!
Jag får väl maila killen och se hur vi ska ordna med snabb leverans, eftersom jag är väldigt törstig just nu.
2 Guest(s)