February 12, 2003
Tänkte slänga iväg en beställning till nästa lön, från DangerDen.com, lite hyfsade vattenkylningsprylar där. Tänkte samtidigt att jag inte är så sugen på att betala $150 i frakt själv, och att vi kunde dela upp det lite mellan oss. Med lite tur har jag ett knep i bakfickan för att slippa momsen och tullen med. Och nej, inte att markera paketet som "Gift". 🙂
Skulle du vilja vara med skulle jag behöva betalningen av dig innan vi skickar iväg beställningen, dvs runt 26-27/7. DangerDen tar sedan ungefär tre dagar på sig att skicka enligt dem själva, jag har bara hört att de är snabba på att leverera. Det enda som förhoppningsvis tillkommer är sedan, förutom den delade fraktkostnaden och kostnaden på varorna är frakten till dig inom Sverige med valfritt fraktbolag, det kan vi slå på i efterhand. Råkar du vilja ha ett chassi från DangerDen blir frakten dyrare och du får således stå för en större del av frakten. Om ingen köper ett chassi delar vi frakten från USA på lika många som är med i köpet. Dessutom blir frakten inom Sverige naturligtvis lite dyrare.
Ett normalt postpaket går på runt 170:- om man inte tynger ner det allt för mycket, så ni har lite koll på tillägget i efterhand för frakt inom Sverige.
Hittills intresserade:
1. Mean Machine
2. Delph1
3. Bogus
Om du är intresserad av lite kvalitetsvattenkylning, säg till direkt i tråden så lägger jag till dig på listan. Jag förutsätter dock att du är seriös. 🙂
1 Guest(s)