May 8, 2003
Hej, jag funderar på att göra en beställning från DangerDen. Och eftersom frakten kommer kosta en del så funderar jag på en sammbeställning. Denna kommer äga rum om en omkring 30dagar. Allt ska förskottsbetalas, då jag inte har så mycket pengar att lägga ut. Naturligtviss får ni mina kontouppgifter och namn och liknande.
Från dem så kan man beställa det mesta inom vattenkylning till ett mycket bättre pris än hemma i Sverige.
Kostnader som kommer att bli för er är enligt:
*Produktkostnad /er
*Fraktavgift från dem ( om ni te.x. beställer för 800kr och totala ordern blir 8000kr, betalar ni 1/10 del av denna)
*Eventuell tull ( en liten avgift + 25 % av ordervärdet. Ska även be DD att skriva ner "värdet" så det kanske blir 10-15% ).
*15kr avgift / orderSka täcka "besvär" som orsakar den som betalar via kontokort. Detta kommer ej jag göra, har ej tillgång till sådana kort. Utan detta kommer en "på forumet" göra som jag känner. Han är att lita på!
Frakt avgift från mig till Er
Det man kan beställa från dem är högkvalikativa produkter och prisvärda. Oftast tjänar man flera hundra kronor. De har exempelviss fina tankar, MKT bra block och även UV-Dye osvarande. Även tygon slang som är JÄTTE BRA, blanda inte ihop med silicon som inte är diffrunsionstät (eller vad det heter).
Länk: http://www.dangerden.com
Varför ska det behöva ta ca 30dagar innan beställningen äger rum? -jo därför att folk ska kunna planera och få sina löner och vi dela på kostnaderna på flera =)
Vid frågor kontakta mig på:
Email: david.hellmyrs(a)telia.com
Msn: [email]david.halland@hotmail.com[/email] (maila ej dit)
Användbara länkar för att räkna ut olika saker:
Bilder på olika produkter:
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
OBS! Fler produkter finns på hemsidan! Länk finns ovan
Tänk på att inte beställa pumpar därifrån då de går på en annan spänning! Detta kan du göra från Seame (gratis frakt)
Mvh/DAVID Hellmyrs
February 4, 2003
Hade lite tid över, här har ni resultatet.
Kanske inte snygg, men borde funka för ändamålet.
Här är sidan:
http://217.209.14.190/shopen
Kanske inte online 24 / h men oftast.
Tänk på att inga beställningar / intresseanmälningar är bindande. Mer om det ser ni på sidan.
mvh/DAVID
February 4, 2003
Har precis pratat med DangerDen och får tillågång till deras ÅF-PRISER om det beställs ca. 25 block.
Alltså alla som vill beställa och är intresserade kan göra intressanmälan på sidan, och så. Det är inte bindande. Ni gör som ni vill, när jag skickar ut betal-infon.
Saxxat från DDs svar mail:
Hi David,
Yes you can use the Pics and yes you can use the pricing discounts, just let me know what is to be ordered and I will do the invoicing.
Best regards
Dan Stephens
http://www.dangerden.com
mvh/DAVID
ps. det otroliga är att de svarade idag, lördag ==)
December 9, 2002
Ett litet tips till sidan bara. Ange dimensionerna på radiatorerna. Så slipper man kolla på DDs sida. Alla vet ju inte speccsen utantill. =D
EDIT: En liten fråga också. Kommer det ett stort paket till dig som du senare skickar ut som små paket till alla som beställt? Om du förstår vad jag menar.
February 4, 2003
Det kommer komma ett stort paket till mig, sen skickar jag ut.
Det är det som är meningen =)
Förrästen så kommer vi snart vara en "dealer" till DangerDen och finnas med på deras ÅF-lista.
Och så kommer Swemodders (fd. Pcdreams) gå in i sammarbetet och stå
som "ansvarig" för allting.
mvh/DAVID
ps. ska fixa måtten =) mkt jobb bara =) de har ju andra mått
February 4, 2003
http://217.209.14.190/shopen/jamfor.html
Där kan ni se hur mycket ni kan tjäna i "sämsta fall".
Och jag måste få veta varför ni "inte är intresserade" är det för att jag är 16år? Eller för att ni tycker det är dyrt? Eller har ni redan allt ni behöver?
Skulle ni lita mer på detta om det vore i Swemodders namn (fd. Pcdreams?) eftersom jag är CREW där. Ni kanske kommer ihåg moddning.tk?
Tips på förbättringar på sidan? Jag gör trots allt detta för Er. Och jag blir faktiskt ledsen när jag lägger ner många timmars arbete för er och ingen uppskattar det utan alla "tror jag ska blåsa" er för att jag är en 87.
Vad gör jag för fel?
Eller kollar alla på hockey =)? Hoppas Sverige vinner idag och
att Danne i BB vinner =)
David!
ps. sidan har ny information och lite ny design!
1 Guest(s)