April 26, 2003
Tjo!
Jag ska beställa ett nytt graffe förmodligen det här http://www.sbs.o.se/default.as.....1030-00-40
det va billigast på sbs-data enligt buggy. men är det nån som har några erfarenheter med sbs-data ? är det bra service,frakttid osv?.
November 23, 2001
Bor ett par hundra meter från butiken, men åker hellre ett par mil extra när jag ska köpa nåt. När man kommer in möts man av en otrolig nonchalans. Dessutom uppvisade han ingen form av servicekänsla heller.
SM-Nordic kan jag däremot rekomendera... Bra priser där också....
November 22, 2001
-CAt- wrote: Bor ett par hundra meter från butiken, men åker hellre ett par mil extra när jag ska köpa nåt. När man kommer in möts man av en otrolig nonchalans. Dessutom uppvisade han ingen form av servicekänsla heller.
SM-Nordic kan jag däremot rekomendera... Bra priser där också....
Han ger det intrycket, men han är faktiskt inte så hemsk.
Har hört att han har någon form av sjukdom, därför han verkar sådan.
Btw, bor du i komarken då eller?
April 16, 2004
Tala gärna om hur det gick ribban.
Jag tycker också att han är servicinriktad om än tvärr ibland.
Ang den cat som är missnöjd, tycker jag att du skall ta med sbsdata - inte ligga och dra på här som en sur karamell.(eller gå som cat kring het gröt) Fyller väl ingen funktion genom att säga ngt som du inte diskuterar med sbsdata, dels för att det sbs inte kan försvara sig här dels för att ärendet (returer eller andra ärenden) sköts via deras email/hemsida/telefon eller besök i butiken. Många är det som försöker snacka skit om varandra - speciellt i egen håla/sandlåda
Förresten e det väl 2 eller 3 st killar - vara den som e där mest - e ägaren. I alla fall har jag träffat 2 st, en mycket kunnig tekniker och den ägaren.
gilgo wrote: Jag säger som ovanstående talare. Han kan verkar sådan men prata med honom så märker man att så är det inte. I mina ögon är han väldigt serviceinriktad.
December 31, 2002
SnabbBästSnyggData Hmm, jag undrar var du har fått det namnet ifrån? 🙄 1 inlägg? Kan man vara lite mer diskret? Jag föreslår att om du vill att företaget ska framstå som ett professionellt sådant så kan du ge trevliga svar. Att regristrera sig som SBS-data istället vore ju också en idé. Kolla även felstavningar och skriv ut ord fullständigt så ser det proffsigare ut.
Hur som helst tänkte jag bara säga att det gick jättebra för mig att beställa därifrån. Gick snabbt och bra. Det var bra kundservice med snabba svar på e-mail och de skickade paketet nästan direkt efter att jag lagt beställningen.
Det var min enda erfarenhet från dem hittills och då fick de iaf 4,5/5 😉 .
/Tobias
November 23, 2001
Ang den cat som är missnöjd, tycker jag att du skall ta med sbsdata - inte ligga och dra på här som en sur karamell.(eller gå som cat kring het gröt) Fyller väl ingen funktion genom att säga ngt som du inte diskuterar med sbsdata, dels för att det sbs inte kan försvara sig här dels för att ärendet (returer eller andra ärenden) sköts via deras email/hemsida/telefon eller besök i butiken. Många är det som försöker snacka skit om varandra - speciellt i egen håla/sandlåda
Anldeningen till att jag talade om vad jag tycker om SBS var att Ribban i sitt inlägg frågade om nån har erfarenhet av SBS... Men om alla andra har bra erfarenheter är det jättebra. Jag försöker inte snacka skit, bara berätta om mina erfarenheter av SBS...
April 16, 2004
Hej Tobi -
Ja visst e det reklam. Tydlig & klar. Jag får inte igång ngt av mina 5 andra konton, så därav fick jag regga ett nytt.
Tobi-Wan kenobi wrote: SnabbBästSnyggData Hmm, jag undrar var du har fått det namnet ifrån? 🙄 1 inlägg? Kan man vara lite mer diskret? Jag föreslår att om du vill att företaget ska framstå som ett professionellt sådant så kan du ge trevliga svar. Att regristrera sig som SBS-data istället vore ju också en idé. Kolla även felstavningar och skriv ut ord fullständigt så ser det proffsigare ut.
Hur som helst tänkte jag bara säga att det gick jättebra för mig att beställa därifrån. Gick snabbt och bra. Det var bra kundservice med snabba svar på e-mail och de skickade paketet nästan direkt efter att jag lagt beställningen.
Det var min enda erfarenhet från dem hittills och då fick de iaf 4,5/5 😉 .
/Tobias
😮
2 Guest(s)