January 21, 2003
Maxtor: http://www.datorbutiken.com/se.....XDMO9200SE
Seagate: http://www.datorbutiken.com/se.....d=SGB7-200
Vilken skall jag köpa, eller vad skulle ni ha köpt?
November 18, 2003
Zeth wrote: Beställde en Seagate. Få se nu ifall den nu är så tyst .
Skönt också att slippa höra på IBM HDD:s konstanta vinande.
Tror dock inte just den jag beställde har 5 års garanti.
då ska du inte va nöjd innan du fått den, ja har haft 3st 160gb s-ata seagate alla har haft ett vinande/pipande ljud så nu ska ja skicka in den igen o fråga om dom kan byta den mot en western digital
January 21, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Zeth]Beställde en Seagate. Få se nu ifall den nu är så tyst .
då ska du inte va nöjd innan du fått den, ja har haft 3st 160gb s-ata seagate alla har haft ett vinande/pipande ljud så nu ska ja skicka in den igen o fråga om dom kan byta den mot en western digital
Usch! Just därför jag köpte ny HDD p.g.a det otroligt-enervande-vinande ljudet. Skickar tillbaka HDD:n ifall den låter illa, eller i värsta fall slänger ut den från fönstret.
March 10, 2002
Zeth wrote: [quote=Snowman89][quote=Zeth]Beställde en Seagate. Få se nu ifall den nu är så tyst .
Usch! Just därför jag köpte ny HDD p.g.a det otroligt-enervande-vinande ljudet. Skickar tillbaka HDD:n ifall den låter illa, eller i värsta fall slänger ut den från fönstret.
Säg till i.s.f. så jag kan fånga den. 😉
September 20, 2001
Köpte nyss 2x200Gb maxtor SATA. Mycket tystare än WDCSE80GB vi vanlig användning. Dock låter Maxtorna mer vid läsning, mer knattrande. Men de är bättre overall tycker jag. Dessutom blev min RAID0 array på de diskarna dubbelt så snabb som de med WD. Toppar read i HDtach 2.67? på runt 100.000 🙂
2 Guest(s)