March 19, 2003
Mean Machine wrote: [quote=BarateaU]Skit, försöker beställa men kan inte hitta hur man ska betala med VISA.
Finns bara Mastercard typ.
Med all respekt; postförskott? 40 spänn extra. 🙂
Förresten, jag sa ju det, eller nästan iaf. 😛
Men vaför om man inte skulle behöva lixom 😉
Kan köpa mig en lunch för de 40:- istället för att betala dem till posten. 😛
Men har beställt och bekräftat ordern osv och får betala via posten tjaffset.
Hur vet man om datorn klarar av 400GB? 🙂
March 19, 2003
Ctrl wrote:
Hur vet man om datorn klarar av 400GB?
Klarar din dator HDs över 137gb klarar den 400gb.
Klarar 200 så då borde den klara 400 🙂
Kan inte vänta :bgrin:
Om vi säger att man skulle ha hemma filmade filmer som tar ~700mb så kan man få in kanske typ 550 hemma gjorda filmer.
Gött till HTPC'n.
March 19, 2003
denstore wrote: [quote=BarateaU] Om vi säger att man skulle ha hemma filmade filmer som tar ~700mb så kan man få in kanske typ 550 hemma gjorda filmer.
Gött till HTPC'n.
Har man semesterfilmerna i DVD-format så får man ju knappt in 80-90 stycken på en 400Gb:are.
Mjo men det blir så omständigt att ha sånna semester filmer, inte bara att öppna med media portal och smacka på, måste använda demåån tools då.
March 19, 2003
Media portal har en sådan funktion att den ska använda daoemon tools, men har inte testat den.
Och det har ändrat priset nu från 1650 till 2200:-
Men har kvar hans brev där det står att disken kostar de utsatta priset, hmm.
Men har bara fått order bekräftelse men inge mer.
Bekräftad av leverantör 1 - 2 vard 1
Reserverat för din beställning Nej
Uttaget från lager Nej
Fakturerat Nej
Sänt NejBelopp 1.656,55 SEK
Frakt & Emballage 132,77 SEK
Betalningsavgift 0,00 SEK
Sammanlagt belopp: 1.789,32 SEK
August 16, 2004
BarateaU wrote: [quote=bha*]Har precis varit på posten och hämtat ut disken :corn:
För rätt summa right? 🙂
Yeeäääs 😀
Har en fråga ang. disken:
Finns det något sätt att "klocka ner" hårddisken, mao få den att köra på lägre varv?
Har den som en ren lagringsdisk och upplever att den låter något mer än min gamla Seagatedisk, bör tilläggas att det mikroskopiska skillnader vi talar om.
edit: den gamla Seagaten som jag nämner är på 200GB, vilket borde innebära att den består av två plattor medans den nya är på 400GB består av tre alt. fyra plattor vilket är skälet till ljudökningen.
March 19, 2003
bha* wrote: [quote=BarateaU][quote=bha*]Har precis varit på posten och hämtat ut disken :corn:
För rätt summa right? 🙂
Yeeäääs 😀
Finns det något sätt att "klocka ner" hårddisken, mao få den att köra på lägre varv?
Har den som en ren lagringsdisk och upplever att den låter något mer än min gamla Seagatedisk, bör tilläggas att det mikroskopiska skillnader vi talar om.
edit: den gamla Seagaten som jag nämner är på 200GB, vilket borde innebära att den består av två plattor medans den nya är på 400GB består av tre alt. fyra plattor vilket är skälet till ljudökningen.
Dom har välla haft tidigare Silentmode och typ prestanda mode?
Så det skiljer några db.
August 16, 2004
BarateaU wrote: [quote=bha*][quote=BarateaU][quote=bha*]Har precis varit på posten och hämtat ut disken :corn:
För rätt summa right? 🙂
Yeeäääs 😀
Dom har välla haft tidigare Silentmode och typ prestanda mode?
Så det skiljer några db.
Vilket program ska man använda? Har testat Seagates egna SeaTools utan att bli klokare.
September 12, 2001
Du kan ta en titt här... https://www.nordichardware.se/.....038;page=1
2 Guest(s)