May 10, 2002
Sålde en grej som gick sönder under frakt, bussgods där säger att det var dåligt emblage och bussgods här säger att när dom skrivit det finns det inte så stor chans att jag får pengar på försäkringen. Någon som varit med om sånt här förrut och kan berätta vad man kan göra för att få pengarna?
Det är ju ändå ett par tusen i sjön annars :arg:
October 9, 2002
har inget positivt att komma med om bussgods skade ersättning. köpte enkolfiber vinge till bilen som blev skickat med bussgods. kom fram med en spricka 🙁 klagade på det så jag fick fylla i en skade rapport å ta kort på det. vänta 3veckor sen fick jag till svar att det måste varit för dåligt packat. men det var helt okej anser jag iaf. blev att plasta om för min del då :/ annars har jag skickat mycket med dom å det har klarat sej fint.
July 23, 2005
Där jag jobbar använder vi budfirmor mycket. När dom kör hem saker till kunder. Kollar dom alltid embalaget först så att det inte är dåligt, är det det tar dom inte emot det. Det borde ju bussgods också göra tycker man ju. Gå till reklamationsverket och se vad dom säger.
1 Guest(s)