June 3, 2001
Jag vet inte om tråden aha hamna rätt, men men..
Datorbutiken har höjt priserna regält, iallafall på dom grejer jag skulle ha 👿
Jag skulle bla köpa ett EPoX EP-8K7A där. Nu har dom höjt priset på moderkortet som jag skulle ha me över 200:- *PEEEP* miffon..
:gunsfire: datorbutiken.se
Så nu tänker jag köpa allting på komplett.se istället..
Fråga: vilket ska jag ta?
Jag har följande att välja mellan:
Abit KG7-LITE Moderkort Socket A (DDR)
Abit KG7RAID Moderkort Socket A (DDR)
Asus A7A266 Moderkort för Socket A (DDR)
Asus A7M266 Moderkort för Socket A (DDR)
August 7, 2001
Datorbutiken e skit, jag gjorde ett försök att beställa i onsdags. Först gjorde jag beställning via nätet sen ringde jag och kolla att alla varor fanns, och det gjorde dom enligt puckot jag snackade med. Igår ringde jag igen för att kolla att dom skickat grejerna till svar fick jag att processorn var slut.. vafan sa dom inget för första gången för.. gaah.. Så jag beställde processorn från JME+ lite annat... från datorbutiken skulle jag har ett nätagg och 2 andra grejer. Efter en sista signal till datorbutiken och hemska orden i örat "Du får grejerna i början av nästa vecka" Skit.. Avbeställde och beställde från kylning.com som nu har skickat grejerna och allt kommer idag. Crucial som jag beställde minne av i onsdags kom fram ett dygn senare med ups! Så skall det funka... inte massa dagars väntan... Datorbutiken är en stor skam precis som jag alltid misstänkt.. hört mycke skit om dom som verkar stämma.
August 18, 2001
Gorg: Crucial i England e helöt udnerbara, billigt o snabb leverans.
Angående moderkort... Köp ett Abit KG7-RAID. Jag ska själv ha det från komplett.se.
Komplett.se har jag bara bra erfarenheter från, bra service, kunnigt folk där, bra priser(t.o.m billigare ään Datorbutiken.com på mycket).
August 20, 2001
hmm, datorbutiken typ äger jämfört med http://www.itbutikken.dk
helt tokig blir man. Äntligen har man pengar o uppgradera datorn 😀
ser att modekortet man ska ha inte finns på Datorbutiken, aja, tänker man o beställer det från itbutikken, Går nåra dar och dom ska få in modekortet, dom skickar det, man sprigner glatt ner till posten o löser ut paketet, öppnar det och ser att dom skickat fel mobo! fick Asus A7A266 - skit - i stället för Asus A7V266 - bästa...
så man springer tebax till posten o skickar tillbaka paketet, sprigner hem o kollar deras sida för att se om dom har det rätta modekortet inne, men NEJ, dom har det inte kvar!!!
skit skit skit
November 7, 2001
nåja, alla vill tjäna pengar... jag handlar aldrig på datorbutiken.
Dom har aldrig svikit mig.
Asus är bäst.
April 18, 2001
November 13, 2001
July 21, 2001
Komplett e ju typ as bra Inget krångel med dom inte, eller ja fick hem ett nytt modo o prolle o de funka inte [tror de va mitt fel:D ] men man ringer in o säger hej mitt nya moderkort fukar inte (då tror man ju att man får sitta i telefon fan i timmtal för att få igång prylarna) men ICKE de första dom säger -humm, ook men vi gör så här skicka in allting så får du ett nytt. De kallar jag service 😀
1 Guest(s)