November 5, 2002
Önskar köpa mig en DVD-spelare och vill ha förslag då jag inte kan bestämma mig. Köpte en Luxor på Elgiganten, men lämnade tillbaka den då vi inte var nöjda med den. Segade lite för ofta och lät för mycket. Hängde sig tillomed. 😕
Om ni vet en spelare med typ dessa specs så får ni väldigt gärna hojta till. 🙂
Prio Önskemål: Kommentar:
123 1: Hög prioritet 2: Inget krav, men gärna 3: Ingen betydelse
▫▪▫ Nyare modell Tar flera format
▫▪▫ Tunn Snyggt
▪▫▫ Tyst Vill inte höra den
▫▪▫ Visuellt attraktiv Fin att titta på
▫▫▪ Många uttag på baksidan Koppla till många andra apparater
▫▫▪ Brännare Kunna bränna med spelaren
▫▫▪ HDD Hårddisk i spelaren
▪▫▫ DVD Spela DVD-skivor
▪▫▫ CD Spela CD-skivor
▪▫▫ Mp3 Spela mp3-skivor
▪▫▫ VCD .mpg
▪▫▫ SVCD .mpg
▪▫▫ DivX .avi
▪▫▫ XviD .avi
▫▪▫ TCO-märkt Energisnål
Prisnåvå: 1000-1800 någonstans borde man väl få en skaplig spelare för.
November 27, 2003
Dry_Ice wrote: Pioneer DV-470.
För övrigt så är alla Pioneer spelarna mycket bra. Helft felfri för mig och har haft den sedan den kom ut... Rekommendera starkt!
DV-470 har väl utgått till förmån för DV-380 om jag inte missminner mig.. Samma spelare i stort, men lite nyare 😉
//Andraes
November 5, 2002
Kollade upp lite och upptäkte att pioneers dv470 ite var ny direkt. Funnits på Pricerunner sen juni 2004 iaf.
Möjligt att den fortfarande knäcker.
Luxorspelaren jag hade lät iof så mycket, men satta man i soffan och det var ett tyst parti i filmen så kunde man höra den. Väldigt irriterande vad det. Därav ligget Tyst under prio 1.
Innanjag valde Luxorspelaren var jag lite inne på BBKs dv991. De har tydligen kommit ut med en nyare version, 991A. Ska ta o nosa upp lite info om skillnaden mellan dem. Någon som har en eller haft en BBK-spelare och kan skriva något om den upplevelsen?
1 Guest(s)