January 5, 2002
macrus wrote: Hade en sån, riktigt kass telefon.
Joystick saken lossnade, lyset för att lysa upp knapparn a slutade funka, knapparna blev tröga och funkade knappt.
Sen är det grymt sega menyer, nej skittelefon!
Vad fan gjorde du med den, körde över den med bilen? Min t68i funkar utmärkt, och den har stått pall för i princip allt, från att bli tappad i marken till ett glas vatten. Nästan i klass med en 3310 🙂 Dock är menyerna som du säger lite sega.
Jag har haft en T68 ett bra tag nu, den är en god trotjänare som jag inte orkar byta ut (behövs inte heller då den duger till allt jag använder den till). 😛
Samma här!
November 22, 2001
snyde wrote: [quote=macrus]Hade en sån, riktigt kass telefon.
Joystick saken lossnade, lyset för att lysa upp knapparn a slutade funka, knapparna blev tröga och funkade knappt.
Sen är det grymt sega menyer, nej skittelefon!
Vad fan gjorde du med den, körde över den med bilen? Min t68i funkar utmärkt, och den har stått pall för i princip allt, från att bli tappad i marken till ett glas vatten. Nästan i klass med en 3310 🙂 Dock är menyerna som du säger lite sega.
Jag har haft en T68 ett bra tag nu, den är en god trotjänare som jag inte orkar byta ut (behövs inte heller då den duger till allt jag använder den till). 😛
Samma här!
Påstår du att en 3310 skulle hålla för något?
Den måste vara en av de sämsta telefoner nokia någonsin gjort. (vet iofs inte hur de nyare är, men jag kan inte tänka mig att de är sämre)
January 18, 2004
Från x-per via mig:
Jesper A (x-per) vaful du e säger:
Har du lust att tillägga att om han vill ha telefonen får han ringa till postkontoren i STHLM, han har mina personuppgifter så han får telefonen gratis om han hittar den!
Detta: fick precis ett telefonsamtal av min farsa där någon som heter daniel har sagt att han skulle skriva om mig på NH
är ju inte hemma så jag kan inte ta reda på exakt info om vart telefonen är
February 12, 2003
paaki wrote: Från x-per via mig:
Har du lust att tillägga att om han vill ha telefonen får han ringa till postkontoren i STHLM, han har mina personuppgifter så han får telefonen gratis om han hittar den!Jesper A (x-per) vaful du e säger:
Detta: fick precis ett telefonsamtal av min farsa där någon som heter daniel har sagt att han skulle skriva om mig på NHJesper A (x-per) vaful du e säger:
är ju inte hemma så jag kan inte ta reda på exakt info om vart telefonen är
Eller typ PM'a? 😛
1 Guest(s)