September 16, 2004
Hej! jag hade tänkt köpa en Sony Ericsson Z1010 och nu undrar jag vad ni har för erfarenheter av den eller hört om den... Är den värd pengarna för det jag sett hittils gillar jag och är det jag vill ha i min mobil.. mp3 spelare, kamera, 3g... designen är jag mkt förtjust i också..
tacksam för svar!
March 27, 2003
Jag var också i valet och kvalet för nån månad sen. Det jag kom fram till var att det en så länge inte finns en tillräckligt stor kundkrets, vilket leder till priserna inte pressas speciellt mycket. Dessutom bör man tänka sig för när dom säger "gratis till alla andra inom 3", hur många kompisar har 3?
btw; köpte en k700i och ångrar mig inte. 😉
May 17, 2002
har du sett en Z1010 på nära håll någon gång? Jag tycker iaf att den är extremt mycket för stor.
Dessutom så är ett 3g-abonnemnag ganska dyrt än så länge. Visst det finns många som har "ring gratis till andra innom samma 3g-nät", men hur många andra finns det. Jag skulle personligen hålla mig till gsm ett år till, det är för mycket som talar emot 3g än så länge.
September 16, 2004
January 28, 2003
Dessvärre har jag inte hört så mycket positivt om den av de som har den.
Bättre än andra 3G-nallar, men hur mycket säger det??
Batteritiden är lite bättre än NECs, men inte så mycket som skulle behövas (typ 10x...)
Sedan verkar det vara mycket problem i 3G-nätet, samtal som bryts, kan få samma meddelande hur många gånger som helst osv.
Köp en K700i är mitt tips, samma funktioner för utom 3G-grejset, mindre och bättre batteritid.
May 1, 2003
Annars lär la V800 komma snart...
November 22, 2001
adamnassjo wrote: "gratis till alla andra inom 3", hur många kompisar har 3?
tänker alla så kommer ingen skaffa det.
Jag tycker personligen att alla 3g telefoner är på tok för stora och har för dålig batteritid.
Dock köpte jag faktiskt en motorola a925 nu när de hade erbjudande om att köpa den för 500 med kontantkort för att testa 3g och ersätta min palm.
Blev trots allt positivt överraskad av batteritiden, med slim-batteri räcker den 2-3 dagar vid väldigt måttligt användande.
Har du pengar över o vill testa 3g så gör det, men jag skulle aldrig ersätta en smidig vanliga telefon med en sådan här klump.
1 Guest(s)