April 13, 2004
Har gått omkring och funderat på att sälja min Sony MiniDisc, närmare bestämt MZ-R900. Mestadels pga. att jag inte använder den så mycket.
Lite specs:
Väldigt lång Stamina
G-protection
MDLP (max 320 min)
Dubbla snabbvalsspakar
Uppspelningshastighets styrning
Line in. Optisk (digital) in. Mikrofon in.
Line out.
Mått: (b/h/d) 78,9 x 17,1 x 72,0 mm.
Vikt: 110g (endast spelaren)
Blå
Medföljande tillbehör: Uppladningsbart batteri (nickelmetallhydrid NH-14WM), Skinfodral med bältesclips, Optisk kabel, 2st uppsättningar hörlurar varav 1 är orginal med den lilla bakgrundsbelysta fjärrkontrollen.
Likaså 6st MD skivor varav 1 oöppnad (det var 10st från början, kanske kan få fram de 4 andra :-?)
Den är i ett väldigt fin skick tycker jag. Dock lite "repigt" eller avgnagd färg på baksidan/ovansidan av fjärrkontrollen, enligt mig inte alls så farligt.
Jag skulle bara vilja höra lite vad jag skulle kunna få för denna idag, köpte den ny våren 2001 och gav då 3300Kr. Skulle jag kunna få halva priset idag? Dvs. runt 1600kr?
Om någon här skulle vara intresserad så, kanske jag säljer den till vettigt pris.
Tack på förhand.
May 17, 2002
jag vil ju inte vara elak och krossa dina drömmar men. Jag tror att du lär få lämpa för att bli av med den. MP3-spelarna har ju i princip konkurerat ut MD-spelarna. För 1600:- får man ganska mycket Mp3-spelare, men om du hittar en köpare som är på jakt efter en MD-spelare så kanske.
1 Guest(s)