January 21, 2008

Har tittat runt på lite andra chassin och har hittat några. Skulle gärna höra vad ni tycker.
Skulle helst inte vilja ha den där Antec P182, även fast den är väldigt modulär ?
October 29, 2007

January 21, 2008

Jadu, vad ska man säga? jag är ju bara ärlig.. Tycker inte om chassit, vad mer kan jag säga?
Även fast jag inte kommer titta på datorn så ofta så vill jag gärna ha något som jag tycket är relativt snyggt.. det är också därför som jag linkar upp till andra chassin eftersom jag sj inte vet vilket som är bättre en det andra

February 12, 2003

Jag gillar inte heller den sterila P182-designen, lämna honom i fred.
Gigabyte-chassit du visade har jag skruvat i en omgång, en riktig dröm att hålla på med, gillar det chassit skarpt. Kvalitetsmässigt ljusår före Apevia.
Ser även att datorbutiken har Mushkins 650W-aggregat för strax över tusenlappen, hade nog kört på det.
January 21, 2008

jag förlitar mig på dig nu MM
priset kommer säker uppnå 16tusen är jag är klar så synd att slösa så mycket pengar men men... DATA DATA !!!

February 12, 2003

Jag hade valt Mushkin XP-650AP före det ändå. En smula billigare än Corsairs 620W-agg och riktigt fina specifikationer.

February 12, 2003

Om du verkligen vill ha en Raptor, lägg på 300:- och skaffa en dubbelt så stor, helt klart värt det sett till storleken. Jag är dock lite skeptisk till en Raptor, faktiskt, känns väldigt dyra jämfört med vad man får. Spara 1500:- och köp lägg de på en vettig SSD när de får fart i dem istället.
January 21, 2008

låter lite extremt. Har fortfarande inte beställt systemet ännu, men kommer inom kort eftersom pengarna rullar in i slutet utav månaden.
Jag konfigurerar datorn så bra jag kan, men varje gång så blir det bara dyrare och dyrare... Men man vill ju ha ett monster
Har lite undringar angående dessa tre processorer
Q6600
Q9300
Q9459
Kan inte riktigt bestämma mig vilken CPU jag ska välja, ska köpa en kylare till såklart men vilken utav dessa CPU:er är värdigt att köpa ?
January 21, 2008

Okej tack för svaren / next question
Har tänkt att skaffa en fläkt kontroller till paketet jag ska ha från dator butiken
är den okej elr finns det bättre och billigare varianter?
http://www.datorbutiken.com/se/defa...oduct=SCKM-1000
Andra frågan är hur jag ska beställa det här genom datorbutiken, fattar nada eftersom jag inte kan ringa dom utan kundnr och ordernr...
Måste jag välja något extra, typ kablar osv till själva fläkt systemet.
1 Guest(s)