January 5, 2002
Verkar som att jag sumpat min T68 i marken en gång för mycket, så jag behöver en ny. Tänkte mig antingen en T610 eller T630, vilka skillnader är det egentligen mellan dessa?
Har någon adressen till den där sidan med orange bakgrund där man kan jämföra mobiler? Någon som äger antingen en T610 eller T630 (eller rentav båda) och kan komma med kommentarer?
May 17, 2002
snyde wrote: Verkar som att jag sumpat min T68 i marken en gång för mycket, så jag behöver en ny. Tänkte mig antingen en T610 eller T630, vilka skillnader är det egentligen mellan dessa?
Har någon adressen till den där sidan med orange bakgrund där man kan jämföra mobiler? Någon som äger antingen en T610 eller T630 (eller rentav båda) och kan komma med kommentarer?
du menar http://www.mobilforum.se/
btw: köp T630, den är bättre.
January 5, 2002
Krqagyzzz wrote: du menar http://www.mobilforum.se/
btw: köp T630, den är bättre.
Beige var det visst :p
Jo, just nu lutar det åt T630:n. Ska iväg och kolla lite i affärerna imorrn.
T610:an är snyggare, det måste jag medge. Ska se hur skärmarna är, det blir väl i slutändan det som avgör om det högre priset är motiverat.
May 17, 2002
0tso wrote: T630 är mycket bättre.
+ Displayen är MYCKET bättre.
+ Kameran är bättre. (men suger fortfarande)
- Den blir fulare än T610 när man använder den, plasten ser otriligt ful ut när den är repad.
är det inte samma kamera i T610 och T630? enda skillnade är väll att T630 kan konvertera sina bilder till VGA.
May 17, 2002
Json_81 wrote: Prövade min klasskompis nya t630 idag.
Tog ett kort i 640x480.
Fy fan vad dåligt, det tog nog närmare en minut för den att bli klar med bilden.
Även om man tar i lägre upplösning tar det ju en evighet innan telefonen e klar.
man skall inte köpa en telefon för att få en bra kamera 😉
November 22, 2001
Krqagyzzz wrote:
man skall inte köpa en telefon för att få en bra kamera 😉
Självklart inte, men jag klagade inte på kvaliten, bara på den enormt långa tiden det tog att ta ett kort.
Så är det inte på min telefon (Samsung E700).
Är det vanligt bland kameratelefoner att det går så slött?
Jag har bara använt den jag har o t630.
1 Guest(s)