July 22, 2003
Json_81 wrote: [quote=Krqagyzzz] man skall inte köpa en telefon för att få en bra kamera 😉
Självklart inte, men jag klagade inte på kvaliten, bara på den enormt långa tiden det tog att ta ett kort.
Så är det inte på min telefon (Samsung E700).
Är det vanligt bland kameratelefoner att det går så slött?
Jag har bara använt den jag har o t630.
Det är inte att ta kortet som tar så lång tid, det är interpoleringen till 640x480 som tar tid. Och även att det tar så lång tid så blir det bättre bilder om du tar dom i den mindre storleken och sen förstorar upp dom i tex PS.
November 22, 2001
smurfen- wrote: [quote=Json_81][quote=Krqagyzzz] man skall inte köpa en telefon för att få en bra kamera 😉
Självklart inte, men jag klagade inte på kvaliten, bara på den enormt långa tiden det tog att ta ett kort.
Så är det inte på min telefon (Samsung E700).
Är det vanligt bland kameratelefoner att det går så slött?
Jag har bara använt den jag har o t630.
Det är inte att ta kortet som tar så lång tid, det är interpoleringen till 640x480 som tar tid. Och även att det tar så lång tid så blir det bättre bilder om du tar dom i den mindre storleken och sen förstorar upp dom i tex PS.
Jo, men varför tar det så lång tid att ta en liten bild då?
0tso wrote: json: Telefonen jobbar tusen gånger snabbare om du har mycket minne ledigt, än om du har några hundra kilobyte.
Telefonen jag testade var några dagar gammal med 2-3 bilder inlagda samt lite telefonnummer. Om den blir ännu söligare när man lagt in lite saker så är det ju löjligt. (gäller kamera-delen alltså, resten av telefonen verkar bra)
2 Guest(s)