May 16, 2001
Ehm, från vad jag har hört om chello så är telia mycket bättre.
Om man säger såhär. Telia är väldigt dåliga
på att hålla vad de lovar, men de brukar
inte ha så dåliga uppkopplingar. Jag har
bara hört bra saker om Telias ADSL och bara
dåliga saker om Chello.
Men det är ju bara jag. *rycker på axlarna*
June 21, 2001
BONET suger som f-n just nu, deras router har dött i STOCKHOLM och när man ringer....ja "våra teknik killar kommer tillbax om 2 veckor från sin semester, vi får vänta tills dess" VA? hur f-n kan man ha ett par teknik killar till sånt, f-n har de inte råd och hyra från telia som de vanligen gör.....snacka om ruttet 😛 😛 😛 😛
April 5, 2001
March 29, 2001
August 15, 2001
August 23, 2001
On 2002-03-22 18:31, Hercules 4500 TQ wrote:
Jag har bara bra erfarenheter från telia. Jag fick sakerna 2 dagar för tidigt t.ex. och servicen har funkat skitbra
Jag fick en vecka förtidigt + uppdatering på mobilen som hängde med och servicen är ju helt underbar...Det är bra att dom har öppet dygnet runt.
April 26, 2001
On 2001-07-20 22:54, Noby wrote:
BONET suger som f-n just nu, deras router har dött i STOCKHOLM och när man ringer....ja "våra teknik killar kommer tillbax om 2 veckor från sin semester, vi får vänta tills dess" VA? hur f-n kan man ha ett par teknik killar till sånt, f-n har de inte råd och hyra från telia som de vanligen gör.....snacka om ruttet 😛 😛 😛 😛
LOL,här i gbg har det gått bra hela tiden sen jag fick det förra året i april. Endast kanske 6-7 små avbrott...
2 Guest(s)