December 4, 2001
Undrar när det blir ytterligare prissänkningar på Ti4200 korten.
Någon som har några funderingar?
Vilka är "bäst" av dessa:
1. Gainward
2. MSI
3. Inno3D
Jag diggar starkt Inno3D för deras stabila kort, innehåll m.m.
Nu är jag nyfiken på MSI och Gainward.
Vilka rekommendrar du?
May 10, 2002
enligt Tech-Report's Roundup( http://www.tech-report.com/rev.....dex.x?pg=1 ) så är MSI 128Mb det bästa Ti4200, själv ligger Gainward närmast mitt hjärta, NH har en bra recension om det kortet.. vet inte om Inno3D är ett av dom bättre, lite okänt märke för mig
GL HF iaf
December 2, 2001
Håller me dig lite om Inno3d! har ett TNT2 från dom! sen har jag inte sätt dom mer... trodde som hade gått i konkan eller nått?? 😕
Nää nu kör jag med asus och har absolut inget att invända mot dom! Gainward eller MSI grafikkort har jag aldrig haft men har hört och känner ett par som gillar Gainward stakt så nått måste de väll ligga i de 🙄
March 29, 2001
Kid Rock wrote:
Vilka är "bäst" av dessa:
1. Gainward
2. MSI
3. Inno3D
Undvik MSI då det är samma kort som Creative, vilket väsnas åt helsike för mycket. Gainward är ett populärt val utan att vara alltför högludd. Abit har de tystaste fläktlösningen när det gäller Geforce-4 TI-korten.
June 23, 2002
Har själv ett Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650 XP 128MB Tv-out/Video-in, och det fungerar faktiskt skit bra 🙂
Ha rdock inte testat Video-in men ska väl inte vara nåt problem, var rätt hyffsat pris på det 2600:- valde detta speciellt för det fanns Video-in(tv-in)
Och det har fungerat skit bra för mig 😀
1 Guest(s)