April 20, 2002
Vet inte om jag postade i rätt del men det handlar ju om att köpa saker...:D
Om jag beställer ett par varor på nätet och de kommer till mitt postkontor på tex. måndag nästa vecka, hur länge kan jag vänta med att plocka ut dem?
Vill gärna beställa så de (nästan)garanterat är här till på fredag nästa vecka och man vet ju aldrig hur lång tid företagen kan ta på sig att skicka sakerna. Jag är 99% säker på att jag får pengarna på fredag(den 25:e) men det kan hända att de inte utbetalas förrän den 28:e eftersom 27:e som är utbetalningsdagen är på Söndagen.
Så om de nu kommer hit på måndag och jag får pengar så jag kan lösa ut dem på fredag eller måndag, är det för sent då?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
tindy_14 wrote: Lön/andra bidrag betalas ut Fredag om utbetalningsdatum innfaller på en Lördag/Söndag
Jag går på sjukbidrag från försäkringskassan och de kan vara aningen udda ibland..:D...så det är inte riktigt att räkna med att få pengarna tidigare.
Så det är i alla fall ett par veckor paketet kan ligga på posten?
Kan ju inte direkt vänta på avi'n och hoppas på det bästa, jobbigt om de skickar tillbaks det och jag får betala extra...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Beställde det idag...:D
Var ju från Datorbutiken så man vet inte hur lång tid det kan ta. Får ju pengarna på fredag eller efter helgen så det ordnar sig förhoppningsvis.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)