December 5, 2001
RobinR wrote: [quote=Starscream]hmm 🙁 går det inte o få en 32" wide för 4000:- än?
Jag förstår inte varför alla vill ha Widescreen.
Inte jag heller faktiskt. Mycket sänds, om inte det mesta sänds i 4:3 och då blir bilden helt förvrängd när man kollar på en widescreen. Ganska störande faktiskt 😛
June 17, 2004
Ta en TV med Real Flat bildrör om du kan. dom har grymt bra bild 😛
September 12, 2001
Ett litet tips bara...
En widescreen i 28" är helt galet liten.
Det funkar hyfsat med filmer i widescreen men när man kör med 4:3 så blir bilden galet liten.
Ska man köpa en vettig widescreen för vettiga pengar så är en 32" ett bättre val.
Dessvärre inte lika billigt.
July 18, 2003
http://www.netonnet.se/item.as.....onTopOffer
Finns ju, men frågan är om hur kvalitén är på den, har hört/läst att Centrum inte är av den bästa kvalitén.
Någon som vet av egna erfarenheter?
Edit: Borde inte denna tråd ligga under Köpguiden?
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
October 31, 2003
*blitz* wrote: http://www.netonnet.se/item.as.....onTopOffer
Finns ju, men frågan är om hur kvalitén är på den, har hört/läst att Centrum inte är av den bästa kvalitén.
Någon som vet av egna erfarenheter?Edit: Borde inte denna tråd ligga under Köpguiden?
Min är 1,5år funkar som fan! Men text--tv är slö så om ni är beroende av text så tänk igen
February 16, 2005
Köpte en samsung (från siba omt mitt bättre vetande) den kostade 4.295:- men dom hade kvällspriser den veckan så jag gav 2990:-, 29" inte widescreen eller så men helt plant bildrör, en bra tv i väntan på att dom platta historierna ska bli mycket billigare :)..
jag hade kollat på tv:n ett par veckor innan men kände att jag inte ville lägga 4300 på en tv utan 100hz men när den dökupp för 3000 så blev det en annan historia så kan du hitta den billigare än4300 så rekomenderar jag den starkt
sök på: 82836
på sibas hemsida
Ps. vet inte hur ljudet i tv:n är.. testade bara att högtalarna fungerade sen kopplade jag in bioljudet men jag gissar på att det är vanligt "tv-ljud" Ds.
January 4, 2001
Hade jag varit dig så hade jag väntat med TV köpet tills du har råd att lägga lite mera pengar.
Du får en rätt okej 32" widescreen för 6000:-. Köper du något mindre/billigare tror jag att du kommer bli missnöjd rätt fort.
Edit:
Jag skulle inte köpa crt tv, någon av de platta teknikerna, helt klart. (fast då är det lite mera pengar)
Edit igen:
Jo, den ska ligga i köpguiden *flyttad*
February 1, 2002
*blitz* wrote: http://www.netonnet.se/item.as.....onTopOffer
Någon som vet av egna erfarenheter?Edit: Borde inte denna tråd ligga under Köpguiden?
Jorå, det är en av mina gamla 28" Centrum som gav upp...
Bilden var bra men allt annat sög på den, men jag tror jag inte gav mer än 1900:- för den.
Så Centrum är jag inte sådär jättesugen på även fast jag har hört att deras nyare är mycket bättre.
Får väl lägga på någon tusing då..
Thomson är det ett bra märke?
2 Guest(s)