September 1, 2002
Roligt att dessa kort börjar gå ner i rimligt pris (med tanke på åldern).
Vad som är synd är att ett R9800Pro inte längre är ett så säkert val för god prestanda i moderna spel.
Både BF2 och kommande FEAR verkar kräva bra mycket mer kraft än ett R9800Pro kan ge. För dessa spel är det senaste generationen kort som gäller för att kunna njuta av ögongodiset som spelen erbjuder.
March 29, 2003
tahuru wrote: [quote=PolarIce]På dustinhome.se har dom HIS 9800Pro för 1300:- inkl. frakt.
Kan vara värt att tänka på 😉
Köpte själv en sådan i förra veckan.
Kollade du vad det är för core/pcb på det ?
Nej, det har jag inte gjort.
Enligt atitool är det R350, men det ska man inte lita på. Hade ett Sapphire R9800Pro där atitool visade R350, men när jag tog bort fläkten och kollade så var det en R360.
July 4, 2005
PolarIce wrote: [quote=tahuru][quote=PolarIce]På dustinhome.se har dom HIS 9800Pro för 1300:- inkl. frakt.
Kan vara värt att tänka på 😉
Köpte själv en sådan i förra veckan.
Kollade du vad det är för core/pcb på det ?
Nej, det har jag inte gjort.
Enligt atitool är det R350, men det ska man inte lita på. Hade ett Sapphire R9800Pro där atitool visade R350, men när jag tog bort fläkten och kollade så var det en R360.
Tror att om du dumpar bioset med hjälp av atitool och döp om filen till .doc och öppnar det i wordpad eller liknande så har någon sagt att man kan se lite info om just det kortet... datum/version osv.
December 1, 2002
December 1, 2002
April 22, 2005
Sideshow bob wrote: Vet, grymt prisvärt. Var nästan på vippen att köpa ett för att ha i back-up 😀
Ofattbart att det tog slut på alla deras butiker !! Ett Radeon 9800 Pro för under tusenlappen vore grymt bra till HTPCn. Hoppas att andra butiker kommer att sälja de under 1000:- också i en snar framtid.
2 Guest(s)