April 1, 2001
Jag skulle vilja ha lite tips på bra datorhögtalare, 2.1 system (2 satelliter, 1 sub-bas)
De ska användas mest för att spela musik, så jag vill ha hyfsat bra med kräm i paketet.
Inte för dyra saker, det är ju trots allt bara ett par högtalare
Skriv gärna länkar till ställen där man hittar dom också
June 8, 2001
Är antagligen för dyra men, VideoLogic Sirocco skulle jag rekommendera.
Finns hos datorbutiken bl.a.
October 6, 2001
November 4, 2001
On 2002-03-24 23:12, Iceman wrote:
Jag skulle vilja ha lite tips på bra datorhögtalare, 2.1 system (2 satelliter, 1 sub-bas)De ska användas mest för att spela musik, så jag vill ha hyfsat bra med kräm i paketet.
Inte för dyra saker, det är ju trots allt bara ett par högtalareSkriv gärna länkar till ställen där man hittar dom också
Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Creative Soundworks Digital är ett par riktigt väl ljudande satteliter med en kraftig subwofer (min morsa klagar alltid hur basen dunkar i hela huset). Det enda jag har att klaga på är att man borde kunna spela högre men högt kan man spela och som sagt det är ju faktiskt bara datorhögtalare.
July 20, 2001
Har ett par Sirocco Spirit. Funkar bra till musik. Kostar 2370 kr. på datorbutiken.
Se det som en långsiktig investering, du lär inte behöva köpa nytt på ganska många år.
Iofs får du ingen sub då, men det kan man alltid komplettera med senare.
[ Detta Inlägg ändrades av: pererik301 den 2002-04-05 13:06 ]
October 26, 2001
Creative Soundworks Digital är ett par riktigt bra högtalare (har sådana själv) och Labtec Pulse-424 är även et par bra högtalare med riktigt bra bas.
Egentligen så kan man väl inte jämföra datorhögtalare med riktiga men dessa funkar bra.
Ja skulle rekommendera Pulse-424 för de är riktigt prisvärda.
1 Guest(s)