June 27, 2007
March 10, 2003
Fast bra routers som har inbyggt modem är det värre med. Kan du köra med separata enheter så skulle jag rekommendera det. Så kan du nyttja din router även i framtiden kanske. Om du skaffar något annat än DSL.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 30, 2010
Alucard-;1283403 wrote: Söker en router som kan hantera en hel del trådlös trafik. Har nu Telia och deras skit modem/router thomson. Seg och jag får för mycket packetloss med skiten. Tänkte lägga runt en tusenlapp för en router. Några tips?
Mycket problem med Thomson tydligen. Jag hatar mitt modem också som är Thomson 780i, inte för att det inte funkar, men jag skrev i en tråd för ganska länge sedan nu att jag inte kunde spela Left 4 Dead om jag inte portforward portarna och skulle man spela från mina båda maskiner går det inte eftersom man kan bara portforward från en dator i taget. Skulle också behöva förslag till bra Modem/Router, fast jag vill ha en som man kan använda kablar eller kombinerat.
June 27, 2007
1 Guest(s)