May 17, 2004
ja det är så att mitt grafikkort har råkatut för en olycka (se bild för ett exempel. BILD
kort och gott så uppstår ränder,streck och prickar om jag inte önskar ha på skärmen. att spela är omöjligt. 2D grefik fungerar ganksa bra så jag akn arbeta och använda datorn men den duger direckt inte till att spela på längre, eller att se på film på för den delen.
jag har hafft problem med den innan och jag har fått dessa atrifackter (stavade jag rätt) lite nu och då. det brukar oftast lösa sig med att jag stänger av den och låter den vila lite men nu verkar det sitta där i all evighet. Det har varit såhär i tre dagar nu. Jag fick samma problem i slutet av förra veckan men då satt det bara i över dagen fast det visste jag inte då så jag skickade ett mejl till komplett.se
komplett skrev detta till mig.
komplett wrote: Meddelande från support:
Hej,
Vi har för tillfället inte kvar denna produkten i lager. Det är möjligt att den kommer in igen under tiden som din vara är i tran
sport tilloss och då har vi en utbytesgaranti. Vill du byta till en annan vara så gå in på http://www.komplett.se och leta upp en er
sättningsvara
som du tycker passar och skicka med artikelnummer på den. Du kan byta till en vara som kostar lika mycket eller mer än den
returnerade, mot eventuell mellanskillnad. Om varan har haft en normal utveckling på priset så ersätts din vara med senast kända
dagspris då varan fanns i lager.
Hittar du inget som du tycker passar kan du ringa till vår support på 031-7102000 och får hjälp med att välja ut något. Får vi ej
med
något artikelnummer så kommer vi att ersätta varan med en likvärdig eller bättre. Skulle inte dessa två alternativ gå att uppfyll
a så
kommer varan att krediteras enligt ovan prisuträkning.
Allt ovan enligt förutsättning att varan testas defekt.Vänliga hälsningarReturavdelningen
Komplett.se
jag funderar på att byta till mig ett bättre, mot mellanskillnad såklart. mitt förra var ett 9700. jag har en nätdel på 300w, en amd64 3000+@2400mhz (130nm) s754 och kortet måste vara AGP.
har ni några förslag till mig?
May 17, 2004
Storstan wrote: Hur gamla är ni egentligen? Har ni helt slutat gå i skolan? Stavningen här är ju under all kritik. Eller ska jag säga kritick.
Välkommen till nordichardware!
Jag har läs och skrivsvårigheter (se dyslexi). Egenligen så har jag bara svårt för att stava då jag är ganska duktig på att läsa.
jag har funderat på ett 6600, fast kanske amn ska slå på stort och köpa ett x800GTO.
1 Guest(s)