June 17, 2001
Jag beställde ett neonrör till min moddade låda och fick den mycket snabbt. Men så pajjade det efter 1 vecka och då ringde jag upp till dom.
Då säger det vänliga killen att dom skickar et nytt och att jag bara stoppade ner det gammla neonröret i den nya kartongen och skickar tillbaka. Dom hade inte den på lager just då men dom skulle skicka den så snabbt den hade kommit.
Detta lät skit bra tyckte jag, men efter 3 veckor så ringde jag igen. Då säger dom att den är skickad i ett vaddat brev till mig.
Jag ringde och kollade med posten, men inget brev till mig där inte. Grrr...
Nu vet jag inte om dom skickade den eller inte och det får jag inte reda på. Men jag tror att det var någon på posten som var snabb med att plocka åt sig detta stora brev.
Jag ringde igen och dom skulle kolla upp detta. Sen hörde jag inte något på ett tag från dom, så jag ringde igen i måndags (29/10) och berättade allt för en kille som jag inte hade talat med tidigare. Då säger han att han skulle skicka ett nytt, men dom finns inte i lager. Då blev jag lite sur och vi diskuterar lite och det hela slutade med att jag fick ett nytt neonrör som är dyrare och lite kylpasta skickat omedelbart.
Idag kom detta och nu är min dator i gott skick igen. Den lyser blått och sjönk 12grade i temp (hade nästan ingen kylpasta kvar på min stackars prolle)
W W W W av 5 möjliga i betyg
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 4, 2001
September 4, 2001
June 17, 2001
Men detta är inte sant. Köp för fan inte ett neon rör av den modellen dom har. Nu har det nya också laggt av. Fan vad jag blir lack :burn:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)