November 27, 2003
Är på jakt efter en svart intern 3.5" kortläsare. Enda kravet förutom svart är att den ska ta Memory Stick vilket i stort sett alla gör. Shuttle har gjort en kortläsare till sina barebones, som jag äger ett, men ingen butik har dom i svart. Så jag undrar helt enkelt om ni har någon ni är exceptionellt nöjd eller så köper jag en vit och målar den svart.
Tv-kort vet jag inte rikgt vad jag ska ta. Har kollat på Sapphire Thretre 550 Pro Theatrix och Pinnacles olika kort, men vette sjutton. FM-mottagare kvittar totalt. Några förslag?
//Andreas
May 19, 2003
http://www.gtek.se/index.php?m.....2f96162ea9
lian li har en svart men den kostar 399:-
March 11, 2003
Delph1 wrote: Den där har ådring vertikalt, medan min Shuttle har horisontellt så det skulle nog inte så snyggt ut. Eftersom DVD-n är mattsvart så skulle det nog bli snyggare med en målad.
Ska leta vidare efter Shuttles dock.//Andreas
Jag undrar i.o.f.s. om inte finishen är viktigare än ådringen.
November 27, 2003
denstore wrote: [quote=Delph1]Den där har ådring vertikalt, medan min Shuttle har horisontellt så det skulle nog inte så snyggt ut. Eftersom DVD-n är mattsvart så skulle det nog bli snyggare med en målad.
Ska leta vidare efter Shuttles dock.//Andreas
Jag undrar i.o.f.s. om inte finishen är viktigare än ådringen.
Du har en poäng, men efter att ha letat runt på webben med assistans av Ctrl så har jag nog kommit fram till att Shuttles kortläsare verkarlevereras med tre olika fronter, varav en är svart så jag satsar nog på den.
TV-kortsfrågan är dock fortfarande högaktuell.
//Andreas
2 Guest(s)