January 17, 2004
Offlinehade nästan bestämt mig för en ledtv med 3d runt 10,000:-, men så kom jag på att jag har ju en motordriven 108" duk så vad är fördelarna osv?
alla tips på projektorer eller tv´s (runt 8-15k) är välkomna eller varför jag just ska köpa just en tv/projektor? eller varför inte båda? 😀
January 9, 2004
OfflineDet beror ju lite på vad man ska ha det till 🙂
Själv använder jag min TV som skärm och jag surfar en del på den också, då är det inget vidare med projektor. Sedan tycker jag projektorer låter lite för mycket.
3D tröttnar man på efter 10min. Jobbigt att fokusera och huvudvärk, så jag hade skippat det i alla fall.
Kolla på några av Samsung och Sonys modeller. Det finns flera RIKTIGT läckra som bara är några centimeter tjocka.
June 27, 2007
OfflineAllt är relativt. Jag har själv en 52:a 3d i vardags rummet och i bio rummet har jag 154" projja men även en 42:a 3d tv. Projjan fungerar ju klockrent men endast om man har ett bra rum för det. För att få bästa känslan skall man ju ha det väldigt mörkt i resten av rummet.
Jag tycker 3d är skitgott att kolla på, ger mer djup i bilden. Jag har passivt så dyra glass finns inte och huvudvärken har jag inte heller (får dock det på icke passivt och på bio). Nästa projekt är att köpa en 3d projja men det kostar ju inte gratis.
En 3d projje för 15k och mindre är bara att glömma. Så jag hade isåfall satsat på en lite större led tv.
May 9, 2003
OfflineSkulle jag köpt något nytt idag så skulle det blivit denna.
Sharp Aquos LC-80LE646S - LCD-TV - Hitta lgsta pris, omdmen och information
January 17, 2004
OfflineSony 55 3D LED Smart-TV KDL-55HX75G - Elgiganten
13,000:- eller ska man vänta på mellandagarna då såg jag en annan 55" för 10,000:-
blir en tv kan ju alltid köpa en proje till ifall jag vill ha biostämning... 🙂
så vad ska man ha för märke på tv o storlek? är ca 3meter från soffan, funderar på 47" eller 50? 55"? men inte nå större 😛
January 17, 2004
Offlinenu har man köpt en sån här o är väldigt nöjd... dock är det inte lätt o få igång 3d med datorn eller få det felfritt.... men fått två klipp o fungera felfritt iofs 🙂
SAMSUNG UE-55ES6575 + Wireless Keyboard TV - Handla online hos Media Markt
samsung 55" 3d led
1 Guest(s)

Log In