June 8, 2001
Har frågat detta för länge sedan, ska testa igen 😀
Ska skaffa en DVD-rom, och vill ha det tystast möjligt då jag tittar på film. Pioneer kan ni glömma att nämna, då dessa låter på tok för mycket.
Prestandan behöver inte vara skyhög, och det vore bra om det inte hade problem med att läsa varierande CD/DVD skivor. Att det är tyst då man tittar på film är prioriterat.
Alrighty...kan likaväl skaffa ett stationärt då..
[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2002-05-13 14:19 ]
February 4, 2002
On 2002-05-13 07:35, Kaleid wrote:
Har frågat detta för länge sedan, ska testa igen 😀Ska skaffa en DVD-rom, och vill ha det tystast möjligt då jag tittar på film. Pioneer kan ni glömma att nämna, då dessa låter på tok för mycket.
Prestandan behöver inte vara skyhög, och det vore bra om det inte hade problem med att läsa varierande CD/DVD skivor. Att det är tyst då man tittar på film är prioriterat.Alrighty...kan likaväl skaffa ett stationärt då..
[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2002-05-13 14:19 ]
Min Sony Dvd är ganska tyst faktiskt
February 4, 2002
On 2002-05-13 23:06, Kaleid wrote:
Hmm, jaha. Har pass mycket fläktar och annat har du som låter?
Det jag har läst tyder på att Toshiba gör dom tystaste, men kostar också mycket. I mer "normal" prisnivå verkar Samsung vara ett av dom tystaste.[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2002-05-13 23:07 ]
Har väl några chassifläktar typ 6st processorfläkt-chipsetfläkt-grafikkortsfläkt-nätaggregatsfläkt men dom går på 5/7volt så
dom låter knappt. Säkert Sonyn är bra Har en kompis som köpte en Nec dvd och den varvar upp och ner så man blir tokig nästan
1 Guest(s)