February 5, 2003
Hej alla
Jag kan rekomendera datorbutiken http://www.oneshop.nu det skickar sakerna fort.
Bestälde ett creative 4.1 högtalarsystem till datorn för 615 kr bestälde på onsdag kväll och hade högtalarna fredag eftermiddag, Det bästa av allt var att frakten var på ca 60 kr bara 😀
/MVH Tobbe
June 20, 2002
ska beställa en Samsung SM-348B om ett tag, och de ligger lägst i pris...
skönt att få höra att det är en bra affär...
har inte fattat varför andra butiker inte har kunnat lösa det där med frakten... ett litet paket kostar ju inte mer än 40:- att skicka som privatperson, men de flesta butiker har ett minimum på 100:- i frakt även om man bara skulle skicka efter ett packe cdskivor...
February 5, 2003
boogey wrote: ska beställa en Samsung SM-348B om ett tag, och de ligger lägst i pris...
skönt att få höra att det är en bra affär...har inte fattat varför andra butiker inte har kunnat lösa det där med frakten... ett litet paket kostar ju inte mer än 40:- att skicka som privatperson, men de flesta butiker har ett minimum på 100:- i frakt även om man bara skulle skicka efter ett packe cdskivor...
Håller med dig...
December 29, 2000
June 20, 2002
GRiDLoK wrote: japps..de flesta butiker tar betalt för att slå in paketet också;) Frakt och pakethantering. Det värsta jag betalt var över 300 från Sekvencia (1997) för en cd-brännare....och då ingick inte brännaren;)
/GRiDDE
oj, helvete vad dyrt...
annars tycker jag att komplett har ett hyfsat bra fraktpris... det vill säga att den knappt blir högre om man beställer mer...
Datorbutikens känns nästan som om den ökar med en hundring per hekto man stoppar i korgen... 😀
2 Guest(s)