October 5, 2001
Nån mer än jag som tycker att Jme Data är rätt kassa på att packa...brorsan beställde delar från dem...bland annat Moderkort och CPU...paketet kommer dagen efter...ser ut som nån har hoppat på det...ett under att sakerna funkade. Sen beställer jag prylar...sa till dem att jag tycker att det var dålig packning...då får jag paket som är ok...då tänker dumma jag: "Aha..de kanske fattar att man ska packa ordentligt nu" o sen beställer jag ett ljudkort till min nya fina dator...anlände igår...i ett vadderat kuver, plast runt med öppen antistat påse...ett under att det höll...
Ska man sända saker via post så packar man ordentligt så man slipper fraktskador...eller har jag helt fel?
March 20, 2001
On 2001-12-05 12:36, Finnstam wrote:
datorbutiken.se suger hårt ! komplett.se skall d vara
håller med. Jag beställde en ny dator från DB typ 2,5 veckor innan dh. Och en av grejjerna var ett abit kr7a-raid och dom hade det inte inne när jag beställde och det stog på sidan att dom valigtvis skulle få in det on 2-5 dagar. Sen då fredagen innan DH så manilade jag och frågade vad fan det satt i. Då hade dom fått en försening på moderkortet som dom inte informerat mig om, dom hade haft två j**la veckor att kläcka ur sig det. Fy fan vad sur jag vart. SÅ jag tänker aldrig att köpa nått mer därifrån.
Jag tror att det står att dom ska få in abit kr7a-raid om 2-5 dagar fortfarande. : )
2 Guest(s)