March 23, 2004
AMD 2100+ Processor
MSI KT3-ULTRA2 moderkort
Crucial 512 mb PC 2100 DDR minne
ASUS Geforce 4 ti4600 128 mb Grafikkort
Creative soundblaster live! 5.1 Ljudkort
IBM 80 GB HDD
160 GB Maxtor diamnondplus 9 HDD
MSI 48*16*48 CD brännare
Samsung DVD spelare
Windows XP home edition, samt en del andra program som medföljde moderkort resp. grafikkort.
Ska sälja burken snart, och då är det alltid kul att veta hur mycket den är värd? jag har haft den ute på blocket förrut på 5000 kr, fick inte så många svar, dom flesta ville att jag skulle skicka den men det kommer ju inte på frågan.
Antar att 5000 är lite väl mycket för den då? Vad tror ni?
December 25, 2000
Den lilla tråden var ute och reste, han ville till staden "Köpguiden" men av någon orsak råkade han hoppa av tåget i staden "Allmänt", han var mycket förtvivlad och undrade hur han skulle komma till "Köpguiden". Han satte sig och såg ledsen ut på en parkbänk, och efter en liten stund kommer en snygg röd ferrari körande förbi och stannar. Fönstret åker ner och ut tittar... *drumroll* den allsmäktige ViU, han säger:
"Yo är du lite vilsen lille tråd?"
"Ja, jag vill till "Köpguiden" men jag vet inte hur jag ska ta mig dit" svarade den lilla tråden.
"Men vilken tur du har, jag är just på väg dit, hoppa in vetjag så får du skjuts"
Och så for de iväg, det tog inte länge innan det var i "Köpguiden" (för ViUs Ferrari är mycket snabb och i det finns inga trafikpoliser på NHForum som vägen kallas) där den lilla tråden levde lycklig resten av sitt liv.
och den korta versionen:
Flyttad.
November 1, 2002
1 Guest(s)