March 28, 2003
March 11, 2003
Undrar om datorbutiken själva inser hur mycket de kommer att förlora på att ta bort det här erbjudandet. Jag har handlat för säkert 15 papp i lösa delar bara det sista året, just för att man har sluppit frakten. Ofta har jag varit precis under gränsen för fri frakt, och slängt in något extra p.g.a. att man har velat slippa fraktavgifterna. Nu lär det bli ITButikken igen.
June 23, 2002
Har dem tagit bort det nu alltså?
Hur som helst http://www.acp.nu har frikfrakt om man handlar över 1000kr. 😉
May 17, 2002
Ringde just till DB. Just nu ligger det till så att de inte har någon frifraktkod men det kommer innom kort att komma ut en ny med troligen nästa nyhetsbrev. Detta var vad de sa till mig, tro på det om ni känner för det.
btw: det kan även tilläggas att de hittills i år har sålt 10 st Vapochill-chassin av denna modell:
November 8, 2003
Krqagyzzz wrote:
btw: det kan även tilläggas att de hittills i år har sålt 10 st Vapochill-chassin av denna modell:
Och?
January 15, 2004
Krqagyzzz wrote: Ringde just till DB. Just nu ligger det till så att de inte har någon frifraktkod men det kommer innom kort att komma ut en ny med troligen nästa nyhetsbrev. Detta var vad de sa till mig, tro på det om ni känner för det.
Skicka pm till mig när du vet koden då, så e du gullig 🙂
2 Guest(s)