December 10, 2002
Hoppas att dom kommer tillbaka med frifrakt snart .. det är illa att inte ha det 🙂
BTW: Ska nog köpa ett vapochill nästa sommar om jag får ett sommarjobb då alltså.. 🙂
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
July 27, 2004
Krqagyzzz wrote: mm, men jag undrar fortfarande vem som köper det. 6.4K, det är en hel massa boyarder det.
Överklockare!
Att hålla en rejält överklockad CPU runt 0 grader vid full load och -30 idle är inte helt fel...
Vill man ha ett riktigt tyst chassi köper man Zalman TNN-500 för en bit över 10kkr. Då ingår ett fläktfritt kragg och kylblock till CPU, GPU och HDD.
/Olle
May 1, 2003
Callister wrote: Nyss följt en diskussion på sweclockers där en som jobba på datorbutiken har skrivit.
Det blir inge mer frifrakt, men de har sänkt priserna iaf, det är allt säger de.🙁 🙁
De kommer säkerligen tappa kunder på det...
Och skit också att jag inte han beställa innan de la ner det.. 🙁
March 11, 2003
De kör med en klart knäpp prissättning. Jag har försvarat datorbutiken under lång tid, men deras senaste prissättningssystem är enbart till för att de skall tjäna en extra hacka, och det på ett sätt jag anser är ocker. Jag kan tänka mig att betala postens porto, men kalla inte saker porto som inte är det. Sluthandlat för min del, skulle jag tro.
Intressant också att tråden låstes, nu när db-mannen började få det hett om öronen. En tråd som har pågått i 25 sidor, full med skitsnack, låses när en representant för en av annonsörerna inte gillade diskussionen. Snacka om dålig PR....
May 17, 2002
denstore wrote: De kör med en klart knäpp prissättning. Jag har försvarat datorbutiken under lång tid, men deras senaste prissättningssystem är enbart till för att de skall tjäna en extra hacka, och det på ett sätt jag anser är ocker. Jag kan tänka mig att betala postens porto, men kalla inte saker porto som inte är det. Sluthandlat för min del, skulle jag tro.
Intressant också att tråden låstes, nu när db-mannen började få det hett om öronen. En tråd som har pågått i 25 sidor, full med skitsnack, låses när en representant för en av annonsörerna inte gillade diskussionen. Snacka om dålig PR....
that just the way it is.. Man kan gämföra det med Håsfjärdsincidenten på det tidiga 80-talet.
1 Guest(s)