September 28, 2003
Jo mitt graffe har hajat.. lite pixelfel och sånt mysigt i början, nu flimrar det bara när jag startar upp datorn. Mitt agg ger konstiga strömmar.. (16 på 12v enligt fanspeed.. pålitligt?)
Så jag ska skicka in graffet men jag kan inte leva utan speldator så länge så vad ska jag köpa?
Det ska vara bra men inte spec dyrt.. ~2.5-3k
Och isf. vilket agg ska man köpa med..
Pajat graffe: MSI 6800gt
Agg: antec 430w
Tack för hjälpen.. har inte hållit mej så uppdaterad som jag borde ha gjort men men..
September 28, 2003
Asså vänta mkt mer än en vecka kan jag inte..
Det går bara inte, jag behöver min speldator i fungerande skick liksom.. ja omedelbart 😛
Dessutom så när jag väl får hitskickat ett nytt kort från komplett så kan jag ju sälja det och inte förlora så jäkla mkt stålar eller hur..?
August 11, 2004
fastbullit wrote: Asså vänta mkt mer än en vecka kan jag inte..
Det går bara inte, jag behöver min speldator i fungerande skick liksom.. ja omedelbart 😛
Dessutom så när jag väl får hitskickat ett nytt kort från komplett så kan jag ju sälja det och inte förlora så jäkla mkt stålar eller hur..?
Eller så kan du fråga dom om du kan få tillbaka pengarna för kortet, har jag gjort förrut fast det var hos db.
September 28, 2003
elmor wrote: [quote=fastbullit]Asså vänta mkt mer än en vecka kan jag inte..
Eller så kan du fråga dom om du kan få tillbaka pengarna för kortet, har jag gjort förrut fast det var hos db.
Jag hade tänkt testa detta men man vet ju aldrig vad deras policy säger om sådant.
Sardaukar: japp det är ett AGP kort och jag vet att det finns(tom inne) men liksom bör man kanske ta ett x800xl ist. eller vad?
Och kan man lita på fanspeed?
October 25, 2003
fastbullit wrote: [quote=elmor][quote=fastbullit]Asså vänta mkt mer än en vecka kan jag inte..
Jag hade tänkt testa detta men man vet ju aldrig vad deras policy säger om sådant.
Sardaukar: japp det är ett AGP kort och jag vet att det finns(tom inne) men liksom bör man kanske ta ett x800xl ist. eller vad?
Och kan man lita på fanspeed?
6800GT är det klart prisvärdaste alternativet idag, KÖP!
September 28, 2003
njae.. jag har fått svar från Komplett nu, det går fint att köpa ett nytt grafikkort och skicka in det gamla för att låta dem kolla på det, år det nu sönder så ger dom tillbaks pengarna för det nya kortet. Så vad ska det vara? X800xl eller 6800gt och behöver jag köpa ett nytt agg eller ej?
2 Guest(s)