June 3, 2001
I morgon lämnar jag in min mobil för 4:e gången.. 😡 👿
Finns det nån gräns för hur många gånger man får lämnar in den innan man kan begära att få en ny?
Fel som återkommer.. hur ska jag tackla det?
Om jag får en ny, kan jag lägga till/dra ifrån om jag vill ha nån annan modell eller märke?
December 9, 2001
Vad har du för märke på mobilen??? Om det är Sony-Ericsson så kan du ringa deras help desk o få ett nummer så kan du gå in med numret o kopior på alla service ordrar så ska dom fixa det.... Om det är en Nokia så kan du ringa Nokia reklamationer o tala om vad problemet är o skicka den till dom alt. att du går till butiken som du köpt den i o uppger rekl nr:et så får dom skicka in den... Så bör du få den utbytt till likvärdig produkt... 😀
June 3, 2001
NinD wrote: Vad har du för märke på mobilen??? Om det är Sony-Ericsson så kan du ringa deras help desk o få ett nummer så kan du gå in med numret o kopior på alla service ordrar så ska dom fixa det....
Det är ingen Sony-Ericsson utan en "vanlig" Ericsson.. R600 för att vara exakt..
December 9, 2001
Ta kontakt med sony-ericsson help desk... dom kan hjälpa dig med att kanske byta ut din nalle mot en ny eller så... 😀 Vet att dom har som Nokia... en egen reklamations avdelning... 😀 har tyvärr inte numret här men kan säkert ta fram det senare när jag är på jobbet... 😀
1 Guest(s)