vad gör posten?|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
vad gör posten?
Emil Wadell
Member
Medlem
Forum Posts: 3460
sp_UserOfflineSmall Offline
1
January 10, 2005 - 10:40 am
sp_Permalink sp_Print

hur lång tid har de tagit för er när ni har beställt från overclockers från att dom har lämnat de till posten tills ni har haft de?
dom skickade mitt paket i onsdags men om jag söker efter det så finns det men det står:

Här är din försändelse:

Uppgift om tid och datum saknas
, `0

så har posten tappat bort mitt paket eller??

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
819134
January 10, 2005 - 11:42 am
sp_Permalink sp_Print

Snowman89 wrote: hur lång tid har de tagit för er när ni har beställt från overclockers från att dom har lämnat de till posten tills ni har haft de?
dom skickade mitt paket i onsdags men om jag söker efter det så finns det men det står:

Här är din försändelse:

, `0

Posten är totalt värdelösa ibland. Jag vet inte hur många gånger sista året som de har varit försenade med paket jag har skickat. Både privat och från jobbet. Det börjar bli besvärligt att ursäkta sig för kunderna.

Emil Wadell
Member
Medlem
819146
January 10, 2005 - 12:13 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Snowman89]hur lång tid har de tagit för er när ni har beställt från overclockers från att dom har lämnat de till posten tills ni har haft de?

Här är din försändelse:

, `0

Posten är totalt värdelösa ibland. Jag vet inte hur många gånger sista året som de har varit försenade med paket jag har skickat. Både privat och från jobbet. Det börjar bli besvärligt att ursäkta sig för kunderna.

jo nån gång har dej u hänt men inte att paketet inte finns som de gör nu och att de inte har hänt nånting på nästan en vecka

hermaniii
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 26
819209
January 10, 2005 - 2:15 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm ser det inte ut som det har alls registrerats på posten? Har verkligen overklockers fått iväg det då? Det kan ju vara det felet också?

Emil Wadell
Member
Medlem
819276
January 10, 2005 - 3:55 pm
sp_Permalink sp_Print

hermaniii wrote: hmm ser det inte ut som det har alls registrerats på posten? Har verkligen overklockers fått iväg det då? Det kan ju vara det felet också?

jo ja mailade ju posten och frågade och fick som svar att bara overclockers hade bara registrerat paketet men inte skickat det än

Fixxxer22
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 144
819417
January 10, 2005 - 6:10 pm
sp_Permalink sp_Print

tänk på att det var helgdag i torsdags också

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
819930
January 11, 2005 - 11:51 am
sp_Permalink sp_Print

Posten är gud straff mot postorderkunder.

Den senaste hemskheten jag har varit med om:

den 28 dec beställde jag ett exemplar av BF1942 från El-giganto. Den 29 dec skickade el-giganto spelet. Jag har fortfarande inte fått spelet.

Sebbe
Member
Medlem
Forum Posts: 5039
820121
January 11, 2005 - 4:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är rätt så många helgdagar och klämdagar i januari, så fram till den 18:e får man räkna med att det går trögt.

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
820126
January 11, 2005 - 4:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Snowman89 wrote: [quote=hermaniii]hmm ser det inte ut som det har alls registrerats på posten? Har verkligen overklockers fått iväg det då? Det kan ju vara det felet också?

jo ja mailade ju posten och frågade och fick som svar att bara overclockers hade bara registrerat paketet men inte skickat det än

Du beställde inte ett OCZ Modstream?
Hade samma problem med just det, beställde det för på fredagen (Det fanns i lager enligt hemsidan), och på onsdag ringde jag dem. Då hade det blivit fel med lagerstatusen, så jag skulle få mitt agg TIDIGAST om två veckor. De hade inte ens beställt från leverantören 👿
Efter en avbeställning av agget och en del kanske inte så väl valda svordomar slängde jag på luren och lovade mig själv att aldrig handla från dem igen. (Hade en helt ny burk liggandes med alla delar utom agg som skulle byggas ihop till en kompis som defenitivt behövde den på fredagen efter, hade redan fått betalt och allt. Blev till att övertyga killen att ett Tagan 480 var lika bra och köpa ett sånt från lokala butiken)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 59
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL