November 18, 2003
hur lång tid har de tagit för er när ni har beställt från overclockers från att dom har lämnat de till posten tills ni har haft de?
dom skickade mitt paket i onsdags men om jag söker efter det så finns det men det står:
Här är din försändelse:
Uppgift om tid och datum saknas
, `0
så har posten tappat bort mitt paket eller??
March 11, 2003
Snowman89 wrote: hur lång tid har de tagit för er när ni har beställt från overclockers från att dom har lämnat de till posten tills ni har haft de?
dom skickade mitt paket i onsdags men om jag söker efter det så finns det men det står:Här är din försändelse:
, `0så har posten tappat bort mitt paket eller??
Posten är totalt värdelösa ibland. Jag vet inte hur många gånger sista året som de har varit försenade med paket jag har skickat. Både privat och från jobbet. Det börjar bli besvärligt att ursäkta sig för kunderna.
November 18, 2003
denstore wrote: [quote=Snowman89]hur lång tid har de tagit för er när ni har beställt från overclockers från att dom har lämnat de till posten tills ni har haft de?
dom skickade mitt paket i onsdags men om jag söker efter det så finns det men det står:Här är din försändelse:
, `0så har posten tappat bort mitt paket eller??
Posten är totalt värdelösa ibland. Jag vet inte hur många gånger sista året som de har varit försenade med paket jag har skickat. Både privat och från jobbet. Det börjar bli besvärligt att ursäkta sig för kunderna.
jo nån gång har dej u hänt men inte att paketet inte finns som de gör nu och att de inte har hänt nånting på nästan en vecka
November 18, 2003
hermaniii wrote: hmm ser det inte ut som det har alls registrerats på posten? Har verkligen overklockers fått iväg det då? Det kan ju vara det felet också?
jo ja mailade ju posten och frågade och fick som svar att bara overclockers hade bara registrerat paketet men inte skickat det än
September 4, 2004
October 25, 2003
Snowman89 wrote: [quote=hermaniii]hmm ser det inte ut som det har alls registrerats på posten? Har verkligen overklockers fått iväg det då? Det kan ju vara det felet också?
jo ja mailade ju posten och frågade och fick som svar att bara overclockers hade bara registrerat paketet men inte skickat det än
Du beställde inte ett OCZ Modstream?
Hade samma problem med just det, beställde det för på fredagen (Det fanns i lager enligt hemsidan), och på onsdag ringde jag dem. Då hade det blivit fel med lagerstatusen, så jag skulle få mitt agg TIDIGAST om två veckor. De hade inte ens beställt från leverantören 👿
Efter en avbeställning av agget och en del kanske inte så väl valda svordomar slängde jag på luren och lovade mig själv att aldrig handla från dem igen. (Hade en helt ny burk liggandes med alla delar utom agg som skulle byggas ihop till en kompis som defenitivt behövde den på fredagen efter, hade redan fått betalt och allt. Blev till att övertyga killen att ett Tagan 480 var lika bra och köpa ett sånt från lokala butiken)
1 Guest(s)