Vad har ni för erfarenheter av ITbutikken?|Page 2|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad har ni för erfarenheter av ITbutikken?
alandia
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 22
sp_UserOfflineSmall Offline
426367
October 2, 2003 - 5:32 pm
sp_Permalink sp_Print

oj oj vilka bekymmer.... har någon av er testat finska datorbutiker?.. Jag kan av erfarenhet säga att det ofta lönar sej att kolla upp priser.
men räkna imed frakt och moms( 22%)
En hyfsad butik som även har svensk sida är multitronik
http://www.multitronic.fi
ha de.... alandia

daevilb
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 91
426723
October 3, 2003 - 7:26 am
sp_Permalink sp_Print

Sardaukar wrote: [quote=Daevilb][quote=Sardaukar][quote=Daevilb]Jag har fortfarande inte fått datorn........

Kan du inte avbeställa lr nåt?

jag avbeställer lätt om ni hittar en med samma pris/prestanda...

6000 sek.

AMD Athlon XP 2600+ / 2.13 GHz
512 DDR SDRAM
52X brännare
DVD
LAN 100mbit
Geforce FX 5200 128mb.
tangentbord & mus..

el http://www.itbutikken.dk/tellfriend.asp?varenr=47111

Är det värt dem pengarna å vänta så länge då?

Fick mail idag.. eller 🙂 jag råkade skriva ett typ hotbrev till..

" Jag väntar fortfarande på den här datorn!..

Nu har det gått över 2 månader sedan jag beställde denna dator och jag är minst sagt JÄVLIGT förbannad

Vad håller ni på med igentligen?! Detta är det sämsta jag varit med om!!!!!!!! "

fick då svaret...

"Vi forventer at denne computer er klar på 8/10." jag har fått, 6 sånna här mail, om "förväntar att få" skit, så saaatans less!!!!

Caso
Member
Medlem
Forum Posts: 3507
428396
October 5, 2003 - 7:34 am
sp_Permalink sp_Print

Daevilb wrote: [quote=Edvuld]De är skit itbuttikkkken. Beställde en DVD-läsare. Den lät konstigt så jag skickade in den till dem. De bekräftade att det var fel på den och efter 8 veckor!!! fick jag tillbaka den efter deras "reparation" och den lät fortfarande likadant. Så på 8 veckor har de åstadkommit inte ett SKIT. Aldrig att jag beställer där igen iaf... Och datum som saker ska komma i lager stämmer inte heller. Bytte från sen WDCSE till en WDC för att hinna få den till et LAN, men den kom 1 vecka efter LANet...

om du läser mitt förra inlägg.. så.. JAG HAR FORTFARANDE INTE FÅTT DATORJÄVLEN, fick ett mail för några dagar sedan..

"ska komma in i lager 22:a".. NÄE!.. inte det heller..

sämsta j**la butikhelvete som fan finns.. och det går inte skälla på dom heller, sist jag gjorde det så fick jag ett mail tillbaka.. med en -> =) <- i slutet. vem fan skickar en smiley tillbaka till en kund som är förbannad för att inte fått sin dator efter 2,5 månad!..

men wtf, varför inte bara beställa från något annat ställe ??
om du nu får den (efter kanske 100 år) så bara lämna tillbaks den och säg att du ångrat dig...

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
428966
October 5, 2003 - 6:43 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: [quote=keffing]jag beställde ett 9700pro från datorbutiken för typ 700 spänn billigare än i sverige i julas... fast nu så gick den sönder ett par veckor sen, så jag skickade tillbaka den... assmidigt system dom har för rma msåte jag säga...

asså nu lackar jag... dom har haft mitt graffekort i typ 3 veckor nu... stryck ska dom ha!

uhh... fortfarande inte... jävla damph*ror dom e...

daevilb
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 91
429921
October 6, 2003 - 7:44 pm
sp_Permalink sp_Print

"Vår leverantör har meddelat oss att vi kan förvänta denna produkt den 10-10-2003."

"Vår leverantör har upplyst oss om att vi kan förvänta oss denna produkt den 8/10"

"Vår leverantör har meddelat oss att vi kan förvänta denna produkt den 22-9-2003."

"Vores leverandør har denne gang oplyst os, at vi kan forvente dette produkt den 8/9."

"Vores leverandør har denne gang oplyst os, at vi kan forvente dette produkt den 28/8"

"Vores leverandør har denne gang oplyst os, at vi kan forvente dette produkt den 21/8"

"Vores leverandør har oplyst os, at vi kan forvente dette produkt den 15-8-2003"

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 149
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL