July 17, 2003
har beställt lite grejor från datorbutiken, och när jag söker efter paketet via kollinummret står detta:
Status
2003-07-21 10:24 Umeå Lokal Kolli ej distribuerat
2003-07-18 20:26 Umeå Inkommet spridande terminal
2003-07-17 16:49 Malmö Inkommet inhämtningsterminal
2003-07-17 16:34 Malmö Inkommet inhämtningsterminal
vad betyder Kolli ej distribuerat??
October 16, 2002
May 27, 2002
Strata wrote: har beställt lite grejor från datorbutiken, och när jag söker efter paketet via kollinummret står detta:
Status
2003-07-21 10:24 Umeå Lokal Kolli ej distribuerat
2003-07-18 20:26 Umeå Inkommet spridande terminal
2003-07-17 16:49 Malmö Inkommet inhämtningsterminal
2003-07-17 16:34 Malmö Inkommet inhämtningsterminalvad betyder Kolli ej distribuerat??
Att Posten inte distribuerat ut ditt paket...har du valt leverans till din dörr så avvakta för då kommer det till dig...men har du valt vanligt postförskott så får du gå och hämta det på ditt Lokala postkontor!
Har du inte fått nåt avi från posten så lämnar du bara kollinummret till dom!
June 27, 2002
4fun wrote: [quote=Strata]men dom brukar ju bli skogtokiga när man kommer å ska hämta paket utan avi
men det kommer å skickas ut en avi va?
Skit i det, vist betyder det mer jobb för de men så länge du kan identifiera dig så ska de kunna ge det till dig.
De får inte, de kan bli av med tillståndet att lämna ut paket då..:)
July 2, 2003
Redfaction wrote: [quote=4fun][quote=Strata]men dom brukar ju bli skogtokiga när man kommer å ska hämta paket utan avi
Skit i det, vist betyder det mer jobb för de men så länge du kan identifiera dig så ska de kunna ge det till dig.
Strata: Jag har jobbat på posten. Har du bara kolli nummer och legitimation så ska du få ut ditt paket.
Redfaction: Hur hade du tänkt dig att posten skulle kunna bli av med tillståndet att hantera post?
June 27, 2002
Bo wrote: [quote=Redfaction][quote=4fun][quote=Strata]men dom brukar ju bli skogtokiga när man kommer å ska hämta paket utan avi
Strata: Jag har jobbat på posten. Har du bara kolli nummer och legitimation så ska du få ut ditt paket.
Redfaction: Hur hade du tänkt dig att posten skulle kunna bli av med tillståndet att hantera post?
Man hämtar väl ute sake rpå affären numer aom det inte väger öve r 25kg förståss.:)
June 27, 2002
Bo wrote: [quote=Redfaction][quote=4fun][quote=Strata]men dom brukar ju bli skogtokiga när man kommer å ska hämta paket utan avi
Man hämtar väl ute sake rpå affären numer aom det inte väger öve r 25kg förståss.:)
2 Guest(s)