March 6, 2003
jag visa min e-mail står :
---------------------------------------------------
Du har beställt följande:
---------------------------------------------------
Varunummer: :47572
Vara :Radeon 9800 TV-Out & DVI Retail
Antal :1
Styckepris :1.473,63
Totalt :1.473,63
--------------------------------
Varorna sändes via Postdanmark och betalas genom Efterkrav.
Varor subtotal :1.473,63
Frakt :140,46
Totalpris :1.614,09
ska kommer produkt den 12-9-2003
nu ni ser själv står pris . jag skämtar inte !! den är bevis !!
July 18, 2001
DEEPBLUE, seriöst, du borde gå på lite fler svenskalektioner.
Och angående att ITB skulle vara kassa när man returnerar varor, så stämmer inte det. Jag har haft en del med dem att göra och de har skött sig bra varenda gång. DB däremot, fick tillbaks en retur från dem rätt nyligen, ett moderkort. De är ju mycket noga med hur varorna skickas in till dem, men de verkar skita helt i hur de sjävla skickar ut returerna. Det moderkortet kom helt enkelt med en bit kartong runt moderkortskartongen. Inget mer. Alla fyra hörnen på moderkortskartongen var utan något som hellst skydd. Och sedan har DB mage att kräva och gnälla på bra packetering. Fy faan.
August 17, 2003
-ChaoS- wrote: DEEPBLUE, seriöst, du borde gå på lite fler svenskalektioner.
Och angående att ITB skulle vara kassa när man returnerar varor, så stämmer inte det. Jag har haft en del med dem att göra och de har skött sig bra varenda gång. DB däremot, fick tillbaks en retur från dem rätt nyligen, ett moderkort. De är ju mycket noga med hur varorna skickas in till dem, men de verkar skita helt i hur de sjävla skickar ut returerna. Det moderkortet kom helt enkelt med en bit kartong runt moderkortskartongen. Inget mer. Alla fyra hörnen på moderkortskartongen var utan något som hellst skydd. Och sedan har DB mage att kräva och gnälla på bra packetering. Fy faan.
DU!
Du ska inte säga sånt till DEPPBLUE!
För att han är inte duktig på svenska!
Jag är så bevsiken på dej att du säger sånt "dumt" mot min fästman! 👿
Du MÅSTE RESPEKTERAR om ngn har dålig med svenskka språk!
October 27, 2001
DUNGEON SIEGE wrote: [quote=-ChaoS-]DEEPBLUE, seriöst, du borde gå på lite fler svenskalektioner.
DU!
Det var väl inte så kreativt inlägg (jag förstår dock att du/ni blir arga).
Berätta istället att DEEPBLUE är döv och att han har svårare att lära sig meningsbyggnader. (Om det nu stämmer, det han har berättat i tidigare trådar)
ChaoS visste förmodligen inte detta när han skrev det han skrev och han menade nog inget illa.
August 17, 2003
PaiN wrote: [quote=DUNGEON SIEGE][quote=-ChaoS-]DEEPBLUE, seriöst, du borde gå på lite fler svenskalektioner.
DU!
Det var väl inte så kreativt inlägg (jag förstår dock att du/ni blir arga).
Berätta istället att DEEPBLUE är döv och att han har svårare att lära sig meningsbyggnader. (Om det nu stämmer, det han har berättat i tidigare trådar)
ChaoS visste förmodligen inte detta när han skrev det han skrev och han menade nog inget illa.
Du har rätt om detta att DEPPBLUE är döv.
Plus att jag är också döv. Det har hänt mycket förut om detta som har sagt dumt till DEPPBLUE. Jag var arg o besviken på dem som har sagt sånt till honom.. Det är inte kul...
Hoppas att DU förstår mig vad jag menar...
// DUNGEON SIEGE
October 27, 2001
DUNGEON SIEGE wrote:
Du har rätt om detta att DEPPBLUE är döv.
Plus att jag är också döv. Det har hänt mycket förut om detta som har sagt dumt till DEPPBLUE. Jag var arg o besviken på dem som har sagt sånt till honom.. Det är inte kul...
Hoppas att DU förstår mig vad jag menar...// DUNGEON SIEGE
Jag förstår exakt, jag bara förtydligade för de andra som inte har träffat DEEPBLUE tidigare, på forumet.
1 Guest(s)