February 4, 2002
Skickar gärna en bild men du får hjälpa mig med hur man gör det. Skicka dig personligen med e-mail är inget problem, har en Canon PowerShot Pro70, men om du vill att jag lägger ut en bild i detta forum till allmän beskådning får du tala om hur jag skall gå till väga.
/Göran
/goran
October 29, 2001
Ett par riktigt tunga hörlurar från goran!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: Dazzin den 2002-02-06 17:54 ]
February 4, 2002
On 2002-02-08 14:00, mophex wrote:
haha.
dom var fina, kan dock säga ärligt att mina är fetare. skall försöka fixa nån 'in-action' bild på dom så man verkligen ser hur feta dom är
Skall bli roligt att se, hade du gett 12:- för dom på loppis kan du skatta dig lycklig. Har kollat på webben och om du vill köpa ett par STAX-lurar idag för du räkna med mellan 800 och 900 US$ per par. Jag köpte mina i Hongkong ca 1978 och om jag inte minns fel gav jag ca. 2000 SKR för hela setet (Adaptor + 2 par hörlurar). Skall eftersom öronkuddarna ser lite "slitna ut" byta dom och bara dom kostar ca 400:- per par.
/goran
June 18, 2001
On 2002-02-08 14:08, gorka wrote:
Kan starkt rekommendera Sennheiser HD-570 eller HD-600
De senare kostar runt 2500 och du behöver en hörlursförstärkare. _Ganska_ tungdrivna
Jag kör dem utan förstärkare och ljudet är likväl underbart.
Har du någon bra förstärkare att rekommendera? Pris?
January 22, 2002
On 2002-02-09 11:16, goran wrote:
On 2002-02-08 14:00, mophex wrote:
haha.
dom var fina, kan dock säga ärligt att mina är fetare. skall försöka fixa nån 'in-action' bild på dom så man verkligen ser hur feta dom ärSkall bli roligt att se, hade du gett 12:- för dom på loppis kan du skatta dig lycklig. Har kollat på webben och om du vill köpa ett par STAX-lurar idag för du räkna med mellan 800 och 900 US$ per par. Jag köpte mina i Hongkong ca 1978 och om jag inte minns fel gav jag ca. 2000 SKR för hela setet (Adaptor + 2 par hörlurar). Skall eftersom öronkuddarna ser lite "slitna ut" byta dom och bara dom kostar ca 400:- per par.
det var iofs. inte jag som hade ett par stax lurar, men skulle gärna vilja ha sådana. mina är av märket 'Sound' högtalarna inuti ser ut som pc-speakers ungefär
October 29, 2001
February 4, 2002
Det är nog ett bra pris och av utseendet att dömma modernare än de mina vars sladdar mellan adapter och hörlurar är omgärdade med nån "tygstrumpa" som riktigt gamla strykjärnssladdar var. Dom brir därigenom mycket mjuka och följsamma jämfört med plast. Enda skillnaden f.ö. är att SR-80 har beteckningen "electret" medan mina är "electroststic". Vad det innebär vet jag inte.
Göran
/goran
February 4, 2002
Det är nog ett bra pris och av utseendet att dömma modernare än de mina vars sladdar mellan adapter och hörlurar är omgärdade med nån "tygstrumpa" som riktigt gamla strykjärnssladdar var. Dom brir därigenom mycket mjuka och följsamma jämfört med plast. Enda skillnaden f.ö. är att SR-80 har beteckningen "electret" medan mina är "electroststic". Vad det innebär vet jag inte.
Göran
/goran
1 Guest(s)