May 7, 2004
geronimo wrote: [quote=_Spike]Jag vill göra nå för min lilla slant och det ska vara nå inom data. Ge lite tips på nå saker man kan införstaffa sig. De datorsaker jag har ser ni i min sign...
Mer minne nytt grafikkort kanske.
vad kan man får för nå grafikkort för 1600? som räcker att man har ett 300w nätagg?
August 16, 2005
Begagnat moderkort och processor.
Eller köp nytt moderkort(Asrock är billiga och ganska bra) och begagnad processor.
Många byter sina Venice och Winchester till Opteron och du bör kunna få en sådan för runt 800kr.
Då har du nog lite pengar över också som du kan spara till nästa uppgradering.
Detta är det bästa jag ser att du kan köpa just nu iaf.
Asrock moderkort finns med både APG och PCI-e så då har du färdigt för uppgradering av grafikkort senare.
May 7, 2004
Dsk wrote: Begagnat moderkort och processor.
Eller köp nytt moderkort(Asrock är billiga och ganska bra) och begagnad processor.Många byter sina Venice och Winchester till Opteron och du bör kunna få en sådan för runt 800kr.
Då har du nog lite pengar över också som du kan spara till nästa uppgradering.
Detta är det bästa jag ser att du kan köpa just nu iaf.
Asrock moderkort finns med både APG och PCI-e så då har du färdigt för uppgradering av grafikkort senare.
okej, det lät ju ut bra... men menar du att det är både pci-e och agp plats på moderkortet? antingen så köper jag nog ett moderkort och cpu eller ett 6600gt... :bok:
1 Guest(s)