June 17, 2004
det är upp till dig själv om du kommer använda 3G funktionen.
Har haft en z1010 genom "tre". var mycket nöjd med den men tyckte den var lite för stor bara. bilden när man video "camar" är nog helt ok. testat bara 1 gång.
Köp 3G 🙂 såna kommer nog finnas mer i framtiden.
March 27, 2003
Jag håller fast vid gamla GSM fortfarande.
Jag köper inte 3G innan dom höjer hastigheten. Genom att skicka ut ny mjukvara till basstationerna (görs över en natt om allt funkar) höjs hastigheten från dagens 1 Mbit (?) till det dubbla.
Sen anser jag konkurrensen vara för dålig än så länge. Om nått år tror jag det finns lite fler alternativ i stil med Halebop (Kanske är ett dåligt exempel men ni fattar någ vart jag vill komma).
June 23, 2002
Kan upplysa er om att jag nyss var och köpte telefon, det blev en en K700i, tänkte att jag väntar ett tag med 3G istället. Denna telefon har det jag vill ha och lite till.
EDIT: Kan ju tillägga att jag är kanonnöjd hittils med den, bra pris. 2390kr bunden till Comviq och 2490kr utan abonnemang. Riktigt schysst pris för telefon tycker jag. 🙂
July 18, 2003
macrus wrote: Kan upplysa er om att jag nyss var och köpte telefon, det blev en en K700i, tänkte att jag väntar ett tag med 3G istället. Denna telefon har det jag vill ha och lite till.
EDIT: Kan ju tillägga att jag är kanonnöjd hittils med den, bra pris. 2390kr bunden till Comviq och 2490kr utan abonnemang. Riktigt schysst pris för telefon tycker jag. 🙂
Tror att du blir helnöjd med den telefonen, har haft den sedan den kom ut nu och den funkar fortfarande perfekt.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
June 23, 2002
Johan Nicklasson wrote: man kan ju köpa en 3G mobil å köra vanligt gsm kort i tillsvidare...
Såg ingen anledning till det då batteritiden inte är allt för bra och de är större än vanliga GSM telefoner, hellre en lite då om jag ändå ska fortsätta med GSM och bättre batteritid.
Köper hellre en ny sen när 3G blivit lite större.
1 Guest(s)