March 10, 2003
onlytobbe wrote: tack för att du förklarade det för mig jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig!!
skippa attityden, om du vet något du vill dela med dig av kan du ju skriva det utan att vara någon "se på mig jag kan" fjortis tack.
back on topic plz
men snälla... anledningen till att jag reagerade som jag gjorde var att det lät som att du såg ner på mig o att jag hade skitgrejor som var defekta 😕 du säger även att jag "wajnar" när jag rättar dig.. samt kallar mig för fjortis.. jag skulle ju knappast säga att jag hade en clawhammer med 512 cache om jag inte hade det.. (jag kollade numret på prollen innan jag satte på fläkten) o även om min då va defekt o hade 512cache istället för 1mb.. så skulle jag ju ha haft 200mhz för mkt
No hard Feelings
July 14, 2004
Lugnt jag blir bara irriterad när jag försöker hjälpa till och du formulerar dig på ett dumt "nedlåtande" sätt. Du får gärna rätta mig och skapa en disskution, jag vet att jag inte kan allt (långt ifrån).
Så clawhammer tillverkar exakt likadan som Newcastle? 3200+ 2,2ghz 512kb? Hmmm okey... men varför skulle de tillverka exakt likadana? Låter ju konstigt. kan du inte skriva din "stepping" eller tilv. Artnr. ?
1 Guest(s)