April 13, 2007
Clas Ohlson säljer en Samsung SpinPoint F1 för 549kr ikväll!
Frågan är om man vågar köpa en sån när omdömena inte är så värst lovande. Vet ni något om den?
http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?o=206254
April 13, 2007
Fenix wrote: gäller det alla butiker?
Ja, alla butiker. Även deras internetbutik, där jag tror frakten blev 89kr. Men troligtvis bara ikväll när de har öppet till 21.
Shikar wrote: Jag har alltid fått bilden att F1 är en bra serie, men inte lika felfria som t.ex. Raptor och SSD diskar bara
Jag tycker det verkar som ett helt ok köp, lagra ingen känslig data på den bara?
Bra prestanda har iaf jag fått för mig att den har. Kvaliten har jag inte hört något om förrens nu.
Mjo.., är ju det jag ska. Hade tänkt ha säkerhetskopior och image-filer på den bl.a.
December 27, 2003
Snorch wrote: Hmm nu är priset ändrat igen, endast 320GB modellen som har kvar priset till datumet ovan, men den har ju redan utgått. Va fult av dem.
"fult av dem"?
varför det? de sålde väl slut på alla sina 750Gb diskar. Knappast CO's "fel" att du inte hann. stod klart o tydligt "så långt lagret räcker"
March 14, 2001
Cirap wrote: "fult av dem"?
varför det? de sålde väl slut på alla sina 750Gb diskar. Knappast CO's "fel" att du inte hann. stod klart o tydligt "så långt lagret räcker"
Det stod klart och tydligt att de fortfarande fanns kvar i lager också, däremot är det ändrat nu.
Jag "hann" inte och ville inte ens hinna köpa någon.
December 27, 2003
Snorch wrote: Det stod klart och tydligt att de fortfarande fanns kvar i lager också, däremot är det ändrat nu.
Jag "hann" inte och ville inte ens hinna köpa någon.
när jag kollade lagersaldot (innan jag svarade med mitt första inlägg i denna tråd) var de redan slutsålda, men de gick fortfarande att beställa. jag klickade på lager status knappen under, då stod det att fler beräknas inkomma 2009-04-24
1 Guest(s)