July 18, 2003
Min flickvän skall köpa ny skärm och jag frågar nu er om hjälp.
Jag har spanat in DELL och HP och två av deras skärmar, båda har fått bra recensioner och jag äger själv en f2105. Dessa skärmar kan jag få för cirka 3000 kr beg.
Sedan så har vi en samsung 21" skärm, 215TW som jag får ny för 3600 kr. Enligt några tester verkar det vara en hygglig skärm och den har en j*kla massa ingångar.
Ska man spela ett säkert kort och ta Hp eller dell, samt vilket av dem. Eller ska man chansa på en lovande samsung?
Hp f2105
[Image Can Not Be Found]
DELL 2005FPW
[Image Can Not Be Found]
Samsung SyncMaster 215TW - 21in Monitor
[Image Can Not Be Found]
June 27, 2002
Varför skulle Dell och HP vara säkra kort? De kan ju inte ens bygga datorer..:)
Samsung gör underbara LCD paneler så jag kan inte tänka mig annat än att den skärmen är underbar.
Samt den stödjer HDCP och som de skriver så behöver man de tom man vill kunna köra Vista senare.
May 17, 2002
Får du en ny 215TW för 3.600? Var i hela friden handlar du egentligen? Den ligger ju på ca 5700:- i vanligt nypris... Tipsa gärna 🙂
Jag har Samsung 205BW som jag är nöjd med. 215TW är bättre på alla sätt och vis vad jag hört, så hon lär bli nöjd med den tror jag, speciellt så billigt!!
July 18, 2003
Redfaction wrote: Varför skulle Dell och HP vara säkra kort? De kan ju inte ens bygga datorer..:)
Samsung gör underbara LCD paneler så jag kan inte tänka mig annat än att den skärmen är underbar.
Samt den stödjer HDCP och som de skriver så behöver man de tom man vill kunna köra Vista senare.
För att jag äger en sådan HP skärm samt att DELL skärmen har fått bra kritik överallt och att jag vet flera som har en. Alla är nöjda
July 18, 2003
airman wrote: Får du en ny 215TW för 3.600? Var i hela friden handlar du egentligen? Den ligger ju på ca 5700:- i vanligt nypris... Tipsa gärna 🙂
Jag har Samsung 205BW som jag är nöjd med. 215TW är bättre på alla sätt och vis vad jag hört, så hon lär bli nöjd med den tror jag, speciellt så billigt!!
Funderade på en Samsung SyncMaster 205BW men jag kan få tag i en 215tw såpass billigt satt... Hemligt var :bgrin: , Nedå... men får köpa direkt från grossist via en kompis.
1 Guest(s)