June 3, 2001
Tänkte sälja nuvarande buren.
Vill ju ha nått snabbare. 🙄
Ahtlon 64 3500+ (boxad)
AV8 3rd Eye moderbräda.
X800Pro VIVO, flashat till XT, med ATi Silencer-kylare.
512x2 Corsair XMS3200XL. internminne (Körs i 2-2-2-5).
1 stycken Westen Digital 120GB SE.
Lian Li PC7 Aluminiumchassi.
Antec Truepower 380W nätagg.
March 8, 2004
Om man kan köpa nytt för 10 000 som dessutom har dvdbrännare skulle jag ha svårt att ge mer än 6000, varför börjar du inte lågt och tar bud på högre istället.
börjar du för högt är risken att potentiella köpare letar vidare nån annanstans istället för att lägga bud under det du har satt ut, visst är det vanligt med skambud men dom som lägger det gör det mest för att jävlas och dom räknar inte jag till potentiella köpare, men en som kan tänka sig ge sju bläddrar lätt vidare till nästa annons istället för att tjafsa om en tusenlapp tror jag.
March 8, 2004
Gueno wrote: Inte under 8000:- ex frakt tänker jag ta.
Sen får köparen gnälla bäst fa-an han vill.Grejerna är ju knappt körda.
Ja, men jag menar att om du börjar en budgivning på 6000 och även om den inte kommer upp i 8000 så är väl 7500 bättre än o inte sälja alls?
du kanske kommer up till eller över 8000, det vet du inte, men om det är många som följt budgivningen från början så är det ändå större chans att nån av dom pungar upp 8000 än om du inte haft många intereserade alls.
Första intrycket sitter kvar vet du, om nån spanar in annonsen för 6000 och tycker det är en deal så kommer den tycka det är en deal även om det slutar med att han får pröjsa 8000. Samtidigt så kan samma person bläddra vidare och inte tänka på din annons om han ser den med priset 8000 som han tycker är lite högt.
Är du med på vad jag försöker säga? jag är lessen om det är lite otydligt, jag försöker skriva samtidigt som jag steker fisk 🙂
1 Guest(s)