January 2, 2004
Shoo
har en helt ny 2dagar gammal Acer Travelmate 2303LCi
Intel® Celeron™ M 340 1,50GHz, Microsoft® Windows® XP Professional Edition, 15" XGA, 40GB, 256MB, DVD/CDRW Combo, Lan+WLan b/g
är specsen finns med kvitto och alla tillbehör som följde med
tror ni jag kan få 5000kr?
January 6, 2004
Är det den här du menar :
http://www.jmedata.se/start.as.....roduct.asp||dept_id=||itemno=21758
Japp Jag tror du kan få 5000kr för den, men jag tycker inte det är värt med en bärbar med dessa komponenter.
October 7, 2002
Borde ju inte vara omöjligt att få mer rentav. Det där priset tycker jag rentav verkar vara så lågt att det luktar stöldgods, men eftersom du hade kvitto så antar jag att det inte stämmer... 😉
Jag skulle säga någonstans mellan 6500:- och 7000:-, kanske aningen mer beroende på köpare, , förutsatt att den fortfarande är i princip bara "provstartad". Det är sug efter bärbara, speciellt de i den billigare änden av prisskalan. Det innebär dock inte att jag själv skulle köpa den...
October 7, 2002
Är den köpt på JMEData över weben var det lite dumt att packa upp den, vilket jag nästan antar att du gjort? Är isåfall kanske gränsfall, beroende på hur sjyssta de vill vara och hur mycket av packeteringen som du forcerat.
Så länge den inte är uppackad har du nämligen enligt distansavtalslagen rätt att mot återbetalning skicka tillbaka den. Minus fraktkostnader bägge hållen förstås, men det är enklare än att hitta en köpare...
1 Guest(s)