December 6, 2001
blev emailad av 2 personer de ville köpa en skärm av mig och han sa han ville ha den sänd till nigeria för hanns son och han betalar genom MoneyGram ...
jag sa till honom jag kan inte lita på er det låte skum
Varning för bedrägeri!
Det har kommit till vår kännedom att vissa aktörer använder sig av transfereringstjänster som t.ex MoneyGram för lura till sig pengar. Bedrägerierna sker nästan uteslutande i koppling till köp via Internet. Försäljare på t.ex. onlineauktioner ber om att erhålla betalningen via MoneyGram. De påstådda varorna ska sedan skickas så snart bedragaren har mottagit pengarna, vilket i verkligheten inte sker. Skicka aldrig pengar till främmande människor! Lämna ingen information om mottgaren och transaktionen till tredje person!
källa
http://www.forex.se/default.as.....redirect=1
källa säkerhet mer info
http://www.blocket.se/security.....tm?ca=15_s
March 19, 2003
terminator wrote: här är email adressen bedragarna
[email]worldwideauctionresale@yahoo.com[/email] [email]oman_fred@yahoo.com[/email]
Dock så har de hur många e-mails som helst.
Fick väll ett 20'tal sånna brev från olika adresser.
lindason_bekky@hotmail.com
till mig
Fler alternativ 2005-10-10
Hello seller,
I am Mrs bekky lindason from USA.I have Interest in your Bärbar HP NX7010 Centrino 1800Mhz 15.4 Widesc and i urgently want this product for my nephew in IBADAN NIGERIA on his 20th birthday . I want you to let me know the present condition and how much do you want to sell it last?I will making the Payment through WESTERN UNION CASH PAYMENT BIDPAY (MONEY ORDER) or MONEY GRAM. . Kindly calculate the total cost which should include shipping cost by UPS or FEDEX so that i can quickly make the Payment first thing tommorow Morning on my way going to office. And also provide your full contact address along side your reply.i.e:Name,Address,City,State,Zipcode,Country,Telephone.
Hope to hear from you very soon.You can contact me via [email]lindason_bekky@hotmail.com[/email] bekky lindason
best regards
jourdalusa@yahoo.com
till mig
Fler alternativ 2005-10-09
Am really intrested on buying this particular item from you,i will be offer you the sum of 1600 EURO WHICH INCLUDE THE SHIPPING COST via D.H.L. COURIER SERVICE or UPS COUREIR SERVICE down to my {HUSBAND SENIOR BROTHER} in west africa,and i will like to pay all your full money through Branded BidPay Money Order which is very secured as every body knows, and also send your full name and address so that i can arrange for the payment immedialtely as soon as possible...Please reply me back to my director alternative I will be looking forward to your responds.
Thanks.
ultrajoecole@yahoo.com
till mig
Fler alternativ 2005-10-09
HELLO SELLER AM JOE COLE FRO MHUNTSVILLE ALABAMAUSA.HAVE A SON
STUDY IN WESTERN PART OF AFRICA NIGERIA.SO MY SON BIRTHDAY IS COMMING
UP VERY SOON SO AND I LOVE TO BUY YOUR ITEMS FOR HIM AS BIRTHDAY PRESENT FOR HIM AD HIS FRIENDS. SO I NEED A TOTAL SUM OF 3 OF THIS ITEMS .AND I M READY TO PAY ANY AMOUNT FOR THIS ITEMS VIA WESTERN UNION AUCTION PAYMENT BIDPAY.
[email]ultrajoecole@yahoo.com[/email]
c.williams@lancsmail.com
till mig
Fler alternativ 2005-10-18
Dear seller,
my name is mrs claire williams from untied kingdom,the General Manager of Development Software Agience,i have a cousin working at united kingdom embassy,West Africa in Nigeria.She want to buy this item(Laptop )for a friend who's is having a project at University of Nigeria.
And will like to know if this item is in good condition,because she do not want anything wrong with it,so i want to get back to me as soon as possible because it's very urgent and she will be paying for this item for Sek 1,500 through MONEY GRAM INTERNATIONAL TRANSFER,so i want you to reply me with your full Name and Adress so that she can make the payment.
As soon as you send your full Name and Address the payment will be made.Thanks,it's very important plz.
Here is phone number to confirm +447031912673.
December 6, 2001
här var deras addres de vill ha varorna levererad
Thanks for the mail.i want the item to be shiped to Africa not US.so find out the shipping cost through your country post office and send me your bank account information so that i can forward it to my Bank manager for mking the transfer to your account soon.I wait to read from you and this is the shipping address below:
Name : Lawal Bhadmus
Address : 52 oyo road opposite sango cementry ibadan
City : Ibadan
State : Oyo state
Country : Nigeria
Zip Code : 23402.
I wait to have the shipping cost and your bank account informattion so that i can proceed with the payment.
Regards
John Smiths...
September 28, 2005
Märkligt att ingen tagit fast dessa ännu, naturlitvis är det mer än en person men det har ju pågått rätt länge nu och någonstans måste ju pengarna skickas så hur svårt är det igentligen att få fast dem ??
Finns väl någon typ av lag i Nigeria också eller ? Annars får väl CIA åka dit med sitt fina plan och kidnappa dem 😉
2 Guest(s)